Vriendelijk en professioneel

Vos

Direct na ons prettig telefoon gesprek ontvingen wij een mail met informatie over de prijs en tijd. Vlak voordat de monteur kwam, kregen we een sms dat hij onderweg was.

De monteur ging...

De monteur ging direct aan de slag en wist meteen wat er gedaan moest worden. Toen het probleem was opgelost, hebben we samen alles doorgelopen en via de mail kregen we een rapport met de bevindingen.

Henk Flonk

Prima service. Nette werknemer.

heer/mevrouw

Snelle diagnose en oplossing van het probleem. Aardige werkmannen.

M. Giesen

RRS ingeschakeld i.v.m. een verstopping toilet beneden. Het gebruik van vochtige doekjes en veel toiletpapier bleek de oorzaak. Medewerker heeft 13 meter afvoerbuis gevreesd maar daarmee lukte het... RRS ingeschakeld i.v.m. een verstopping toilet beneden. Het gebruik van vochtige doekjes en veel toiletpapier bleek de oorzaak. Medewerker heeft 13 meter afvoerbuis gevreesd maar daarmee lukte het niet om de hardnekkige verstopping te verhelpen. Hij belde meteen met een collega die binnen 10 minuten arriveerde met een waterspuit. Putten en afvoerbuis doorgespoten. Daarmee was het probleem verholpen!
Beide medewerkers hadden kennis van zaken, beschikten over het juiste gereedschap, handelden supersnel en adequaat, werkten netjes en waren bovenal superbeleefd, vriendelijk en hadden plezier in hun werk.
Fantastisch gedaan: blijde klant.

heer/mevrouw JH Robben

Snel een afspraak kunnen maken. En fijn geholpen.

heer/mevrouw Schoemaker

Prima ervaring.