heer/mevrouwSchuring

Weer geweldig, probleem opgelost. De monteur heeft het zo schoon achtergelaten, echt heel netjes.

Carolien

Goeie attente monteur!

heer/Pieter Both

Verzoek eerst digitaal verstuurd. Toen melding dat er telefonisch contact zou worden opgenomen. Omdat wij in het verleden vaker een verstopping hebben gehad, vervolgens zelf gebeld met 088 nummer... Verzoek eerst digitaal verstuurd. Toen melding dat er telefonisch contact zou worden opgenomen. Omdat wij in het verleden vaker een verstopping hebben gehad, vervolgens zelf gebeld met 088 nummer met vraag als ik nu abonnement afsluit of deze alsnog huidige oproep verzoek van toepassing kon zijn. Hier werd door de jonge man die ik telefonisch sprak bevestigend op geantwoord. Maar daartoe moest ikzelf het abonnement digitaal aanvragen, want dat, kon hij niet voor mij doen. Dit heb ik direct gedaan. Bij de bevestiging van de machtiging las ik tot mijn verbazing dat er een acceptatieperiode geldt en wachttijd van 1 maand. Jammer! want ik heb nu bij het verhelpen van de verstopping 1. het volle pond betaald en heb 3 maanden garantie, termijn het abonnement nu over een maand al ingaat. Dit is een minpint voor de telefonist. De verstopping is overigens adeqaat door Leslie op gelost. Dat was prima!

heer/mevrouw scholten

De medewerker kwam op tijd .hij had zelf gebeld en ik kreeg een apje.
Hij was binnen een half uur klaar. De boel netjes achter gelaten en de medewerker was vriendelijk

heer/mevrouw

Het probleem is opgelost, dit hebben we als goed ervaren. Alleen de plan van aanpak tot uiteindelijk de oplossing hebben we als zeer negatief bevonden.

heer Vermeeren

Zeer vlotte service, vakman met tips om klacht in de toekomst te voorkomen

heer/mevrouw Alting.

Monteur op tijd aanwezig. Was een behoorlijke verstopping, probleem werd netjes opgelost.

heer/mevrouw W.A. de Graaf

Prima Ervaring, Gemakkelijk op korte termijn on-line afspraak gemaakt, RRS medewerker was keurig op tijd en heeft probleem snel opgelost.

heer/mevrouw

Snel en profesioneel