Roobol

Bekend adres voor vloerbedekking.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Jammer wel dat mijn bestelling voor 9 mtr kamerbreedtapijt op de rol geweigerd werd. Reden: flatwoning op 8e etage, de aanwezige lift te klein voor de 4 mtr brede rol. Om die reden kan ik Roobol... Jammer wel dat mijn bestelling voor 9 mtr kamerbreedtapijt op de rol geweigerd werd. Reden: flatwoning op 8e etage, de aanwezige lift te klein voor de 4 mtr brede rol. Om die reden kan ik Roobol niet aanbevelen.

Reactie Roobol:

Beste,
Hartelijk bedankt voor je review!
We willen graag toelichten waarom de stoffering geweigerd is:
Beste,
Hartelijk bedankt voor je review!
We willen graag toelichten waarom de stoffering geweigerd is:
Omdat een rol van 9 meter lengte van de uitgezochte kwaliteit meer dan 100 kilo weegt, is het niet te doen om deze via een trappenhuis naar de 8e etage te brengen.
De combinatie van het formaat van de rol (4 meter breed tapijt), het gewicht, maar vooral ook het aantal trappen zorgt ervoor dat het Arbo technisch niet verantwoord is.
Hoe graag wij ook aan de wensen van onze klanten willen voldoen, zijn er situaties waarbij wij helaas “nee” moeten zeggen.. Er zijn diverse andere opties aangedragen, maar jammer genoeg is het niet gelukt een passende oplossing te vinden.
Team Roobol Online

Sandra Mastenbroek

Mooie materialen, maar helaas geen klantgerichte service. Servicelevel is blijven hangen in het jaar van de oprichting van Roobol.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Verschillende gordijnen laten inmeten en op maat laten maken. Zowel bij het advies als bij het inmeten is het misgegaan en telkens moet je er zelf achteraan. Er wordt niet oplossingsgericht... Verschillende gordijnen laten inmeten en op maat laten maken. Zowel bij het advies als bij het inmeten is het misgegaan en telkens moet je er zelf achteraan. Er wordt niet oplossingsgericht meegedacht en alles moet eerst met het ‘hoofdkantoor’ overlegd worden. In juni vorig jaar gordijnen besteld, nu medio februari nog niet naar tevredenheid afgehandeld.

Professioneel, behulpzaam, vriendelijk

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Fijn geholpen. vriendelijk personeel, denkt mee, heeft verstand van zaken.

Vloer week voor leggen niet leverbaar

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De vloer die wij maanden eerder besteld hadden was niet leverbaar. Dat werd ons gemeld, zonder oplossing. Die oplossing hebben we uiteindelijk zelf aangedragen, maar we hebben nu niet de vloer die... De vloer die wij maanden eerder besteld hadden was niet leverbaar. Dat werd ons gemeld, zonder oplossing. Die oplossing hebben we uiteindelijk zelf aangedragen, maar we hebben nu niet de vloer die we wensten (andere kleur en zonder border gelegd). De meneer die de vloer kwam leggen was wel heel vriendelijk en kundig.

van' t Hof, A.

Volop keuze uit mooie materialen.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ruime keuze uit vloerbedekking en bijpassende gordijnen en vinyl. Verkoopster heeft meer dan voldoende tijd genomen om te adviseren. Is wel tijdrovend, daarom afspraak gemaakt. Werkt perfect.

Albertine van der Poort

Prima winkel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

vriendelijk en goed personeel, grote sortering van goede materialen

Goede nette service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Opmeten en ophangen is netjes gedaan.

rene

6 wkn wordt 12 wkn levertijd!!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

6 wkn wordt 12 wkn levertijd !

6 wkn wordt 12 wkn levertijd !

Op 1 februari heb ik bij Roobol Spijkenisse gordijnen uitgezocht. Op de aankoopnota staat leverdatum 21 maart. Nu krijg ik 5 dagen van te voren een e-mail waarin vermeld staat dat de stof opnieuw besteld moet worden en dat de leverdatum verplaatst wordt met vier weken.
Als ik dit van te voren had geweten dan had ik deze gordijnen niet gekocht. Roobol had mij eerder op de hoogte moeten houden van de uitgestelde levertijd. Klantvriendelijkheid en meedenken met de klant is bij Roobol ver te zoeken. Ik kan geen kant op, want ze werken niet mee om mijn overeenkomst te ontbinden. Ik lees vele soortgelijke klachten.
Koop niet bij Roobol als je van eerlijk zakendoen houdt!

Mooie zaak

C. van Amstel - Dijkstra

Uitstekende en vriendelijke kennis van zaken

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Mevr. was echt geïnteresseerd, empathisch en behulpzaam.