Roobol

njschrauwen

Goede mooie zaak, veel keuze vrij prijzig, je moet van de aanbiedingen gebruikt maken.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Klant vriendelijk soms duurt het even maar je krijgt waar voor je geld.

Tjeerd Knoop

Prima advies en service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De dame die ons hielp in Breda zag en hoorde ons twijfelen over kleuren en dessins voor achterpui-gordijnen Zij kwam toen met een gedurfd voorstel, qua kleur en motief. Het bleek een schot in de... De dame die ons hielp in Breda zag en hoorde ons twijfelen over kleuren en dessins voor achterpui-gordijnen Zij kwam toen met een gedurfd voorstel, qua kleur en motief. Het bleek een schot in de roos: helemaal passend bij ons huis en bij ons. En dat op basis van vragen en antwoorden. Petje af, en dank je wel! O, en de gordijnen werden vlot geleverd en vakkundig opgehangen.

Brigitte Damen

Uitermate slecht

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ik heb van het begin van het plaatsen van de order, tot het eind met het leggen, ontzettend veel ellende meegemaakt met dit bedrijf. Slechte communicatie, vinyl is slecht gelegd en als je dan om... Ik heb van het begin van het plaatsen van de order, tot het eind met het leggen, ontzettend veel ellende meegemaakt met dit bedrijf. Slechte communicatie, vinyl is slecht gelegd en als je dan om opheldering vraagt aan de desbetreffende filiaalmanager van Roobol wordt er gezegd; Tsja mevrouw dat is de Wet van Murphy... gaat er 1 ding fout, dan gaat alles fout!

Klantvriendelijk, goede service, goede kwaliteit

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Jeremy en collega's hebben ons met veel geduld en raad en daad bijgestaan bij het uitzoeken en inmeten van een passend tapijt. We zijn heel blij met het resultaat!

Uitstekend en zeer klantvriendelijk

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Alle tijd voor de klant, goede adviezen, stipt nakomen van afspraken, goede inhuur van zzp/stoffeerder

Arjan Brandwijk

Betrouwbaar, oog voor de klantvraag en met eigentijdse collectie

T.Slingerland

Na de Aankoop blijft er weinig van de service over.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Aankoop ging prima maar als ze dan met je 25 jaar garantie na 6 jaar een lange neus trekken en alles uit de kast halen de schuld bij ons te leggen is mi.niet echt klantvriendelijk.

Reactie Roobol:

Vervelend dat je niet tevreden bent met je vloer. De 25 jaar waar je aan refereert is de fabrieksgarantie op de vloer. Als er een fabricagefout is gemaakt, dekt deze garantie die fout. Verder zijn... Vervelend dat je niet tevreden bent met je vloer. De 25 jaar waar je aan refereert is de fabrieksgarantie op de vloer. Als er een fabricagefout is gemaakt, dekt deze garantie die fout. Verder zijn wij aangesloten bij het CBW. Via de voorwaarden van deze branchevereniging heb je twee jaar garantie op je aankoop. Deze termijn is helaas verlopen. De gemelde klacht valt niet onder de fabrieksgarantie. We begrijpen dat dit tegenvalt en je mogelijk anders had verwacht. Uiteraard denken we graag met je mee voor een oplossing buiten de garantie, tegen betaling.

Een slecht bedrijf!!!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wij zijn echt trouwe Roobolklanten en hebben er al veel gekocht. Maar wat is er gebeurd in hemelsnaam met ze.De communicatie met het bedrijf is heel slecht. Afspraken zijn niet bekend bij de... Wij zijn echt trouwe Roobolklanten en hebben er al veel gekocht. Maar wat is er gebeurd in hemelsnaam met ze.De communicatie met het bedrijf is heel slecht. Afspraken zijn niet bekend bij de stoffeerders! Tot twee maal toe is het leggen van vloerbedekking verzet. We leven niet nu al 5 weken op een betonvloer. Waardeloos en dat voor een bestelling van ruim 4000 euro aan tapijt. Koop er nooit! Hadden we maar de reviews van te voren gelezen

Beste,
We begrijpen uw teleurstelling zeer goed, we hadden uw vloerbedekking ook het liefst op de afgesproken datum gelegd maar wegens onverwachte levertijden aan onze kant en later uw eigen omstandigheden is de stoffering op verzoek naar begin april verplaatst.
Onze excuses voor het ontstaande ongemak rondom de stoffeerdata en we hopen dat u desondanks veel woonplezier beleeft van uw nieuwe tapijtvloer.
Indien u graag wilt corresponderen over uw review, dan vragen we u contact op te nemen via info@roobol.com o.v.v. uw ordernummer.
Team Roobol Online

De service in de winkel in Lisse is vriendelijk en behulpzaam, de levering is zeer traag geweest

Geef een toelichting bij je beoordeling.

we hebben op 20 oktober gordijnen en vitrage voor meerdere kamers besteld. uiteindelijk de eerste gordijnen pas 29 december en de rest in delen in januari en februari pas ontvangen. De laatste... we hebben op 20 oktober gordijnen en vitrage voor meerdere kamers besteld. uiteindelijk de eerste gordijnen pas 29 december en de rest in delen in januari en februari pas ontvangen. De laatste gordijnen bleken niet doorgestuurd van magazijn naar naai-atelier. Deze kwamen dus nog later. Er was afgesproken dat ik leengordijnen zou krijgen, stond ook op de orderbon, maar die waren niet mee bezorgd. Deze heb ik later vanuit de winkel gekregen.

Beste,
Het spijt ons om te horen dat jullie zo lang op de bestelde gordijnen hebben moeten wachten.
Beste,
Helaas hebben we niet altijd invloed op levertermijnen van de stoffen of de bezetting van het naai-atelier wat resulteert in langere wachttijden.
Uiteraard onze excuses voor het ongemak van de niet mee geleverde leengordijnen en de transportfout van de stof vanuit ons magazijn.
Indien je graag wilt corresponderen over je review, dan vragen we je contact op te nemen via info@roobol.com o.v.v. je ordernummer.
Team Roobol Online

Albertine van der Poort

Prima winkel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

vriendelijk en goed personeel, grote sortering van goede materialen