kirsten

Correcte afhandeling

Snelle reactie via de mail.

Anne

Super! ondanks corona snelle levering!

kwaliteit, prijs, telefonisch goed bereikbaar

Bert B.

Jongs, dit is TOP. Supersnelle levering.
8 winkels online bezocht voor specifieke schoen met de juiste maat. Dit was de enige die kon leveren.
Schrap de rest uit uw adresboek. Als "Ronald...
Jongs, dit is TOP. Supersnelle levering.
Schrap de rest uit uw adresboek. Als "Ronald Adventure Shop" erin staat is het voldoende. ;-)

Zeer snelle levering

Reactie Ronaldadventureshop.nl:

Bedankt voor de positieve review! Super fijn om te horen dat onze collectie in de smaak valt.

Bert

Schoenen voor goede prijs en snel geleverd. Goed telefonisch advies gekregen.

SGO

Top service!

Communicatie, snelheid en service!

Bas

Schoenen besteld op de site maar voor het afrekenen sloeg mijn antivirus op hol met een waarschuwing om dit niet te doen. Via mail contact opgenomen met uitleg van het probleem. Hier werd direct op... Schoenen besteld op de site maar voor het afrekenen sloeg mijn antivirus op hol met een waarschuwing om dit niet te doen. Via mail contact opgenomen met uitleg van het probleem. Hier werd direct op gereageerd en een alternatieve betalingswijze geregeld, via een link. Pakketje volgende dag in huis. Super snel, vriendelijk en servicegericht. Top!

Snelle, vriendelijke reactie op vragen via mail

A. De Best

Perfect geleverd. De jas was nergens meer te vinden behalve bij een winkel €130 duurder!

Levering en prijs

Henri

Supersnelle service, goed advies

Snel

Netjes verstuurd gekregen.

Verzending, Prijs

W. v/d Berg

Nadat ik het artikel goed en snel te had ontvangen, heb ik dit retourgestuurd omdat het niet paste.
Omdat ik nieuw artikel wilde bestellen heb ik via de mail een vraag gesteld. Op maandag 13 januari kreeg ik het antwood dat ze hier spoedig op zouden terugkomen. Omdat ik op 23 januari nog steeds geen bericht had ontvagen heb ik een herinnering mail gestuurd.
Tot op heden, 30 januari nog geen bericht ontvangen.
Blijkbaar moet je bij dit bedrijf geen atwoord op je vragen of service verwachten.

Levering