K.Blonk

Snelle levering en goede kwaliteit

Nel

Rolluik besteld nadat we zelf hadden opgemeten, levering verliep geheel volgens plan en de communicatie via de mail verliep vlekkeloos, kreeg vrijwel gelijk antwoord op mijn vragen. Chauffeur belde... Rolluik besteld nadat we zelf hadden opgemeten, levering verliep geheel volgens plan en de communicatie via de mail verliep vlekkeloos, kreeg vrijwel gelijk antwoord op mijn vragen. Chauffeur belde ook nog dat hij net iets eerder kwam. Al bij al ...prima service en goede en correcte levering! Een heel tevreden klant!

Eltjo

Zoals reeds boven geschreven een goede site

Cees

Ben zeer tevreden over het gehele verloop van deze bestelling en de kwaliteit van het product , ook de montage richtlijnen krijgen van mij een ruime voldoende , UITSTEKEND !

Jacques

Duidelijke foto's van het item met een correcte omschrijving En dan snel geleverd zonder gedonder, zo hoort het!

Jan

Met een paar maten en klikken selecteer je jouw gewenste rolluik en een paar dagen later wordt deze, keurig verpakt, bezorgt. Ik wilde hem zelf installeren en dat bleek een fluitje van een cent. Een... Met een paar maten en klikken selecteer je jouw gewenste rolluik en een paar dagen later wordt deze, keurig verpakt, bezorgt. Ik wilde hem zelf installeren en dat bleek een fluitje van een cent. Een schroefje om de afstandbediening raakte door mij verloren maar deze werd nogmaals gestuurd. Top! Een korte montagehandleiding en installatiehandleiding van de Somfy motor hadden het compleet gemaakt maar waren op internet ook goed te vinden. Vooral de Youtube filmpjes van Somfy zijn handig! Ik miste het bevestigingsmateriaal (6 pluggen en schroeven), wellicht laten ze deze vanwege de diversheid van ondergronden achterwege?

Ad

Snelle levering, kwalitatief goede spullen voor een lage prijs.

Adrie

De eerste zending nooit aangekomen en de tweede te lange levertijd en dan nog het verkeerde krijgen, de derde zending was goed.

Elly

Zeer snelle en juiste afwikkeling, prima tevreden, zal beslist goede beoordeling geven aan derden

Danny

Door een foutieve bestelling van mijn kant, werd ik zeer keurig geholpen en kreeg ik het juiste artikel opgestuurd. Helemaal top dus.