Victor

Levering prima, product OK, behalve de topkes om de 10 mm gaten op te vullen kunnen beter, deze sla je soms kapot en er zijn geen reserve. Een voorstel aan jullie, er zijn topjes die verend zijn,... Levering prima, product OK, behalve de topkes om de 10 mm gaten op te vullen kunnen beter, deze sla je soms kapot en er zijn geen reserve. Een voorstel aan jullie, er zijn topjes die verend zijn, heb ik achteraf ergens gekocht en zijn fantastisch. Mvg

Sjaak

Zeer vlotte bestelling door zelf samen stellen per mail. Dit is zeer eenvoudig te doen,en de prijs weet je gelijk. Daarna een vlotte levering. Het plaatsen van de rolluiken gaat met 2 personen... Zeer vlotte bestelling door zelf samen stellen per mail. Dit is zeer eenvoudig te doen,en de prijs weet je gelijk. Daarna een vlotte levering. Het plaatsen van de rolluiken gaat met 2 personen gemakkelijk. Voor ons is het een mooi en makkelijk te plaatsen product.

Stefan

Snelle afhandeling en communicatie.

Jan

Vlotte levering en probleemloze start

John

Mijn lint oprollers voor binnen waren versleten en kon zeer eenvoudig bij rolluikentekoop een paar nieuwe exemplaren bestellen. Heel fijn was dat er een tekening op de site stond aangaande de... Mijn lint oprollers voor binnen waren versleten en kon zeer eenvoudig bij rolluikentekoop een paar nieuwe exemplaren bestellen. Heel fijn was dat er een tekening op de site stond aangaande de afmetingen van de bevestiging zodat bestaand schroeven weer op de zelfde plaats vastgezet konden worden. Overigens was de levering lekker snel.

jack47

Alles gegaan volgens de planning. Nette monteurs en hebben vakwerk afgeleverd.

Han

Het rolluik is snel en correct geleverd. Werkte ook direct goed. Alleen was de leverancier vergeten om de aanwijzing om de motor van het rolluik af te stellen en te programmeren vergeten. Maar snel... Het rolluik is snel en correct geleverd. Werkte ook direct goed. Alleen was de leverancier vergeten om de aanwijzing om de motor van het rolluik af te stellen en te programmeren vergeten. Maar snel gevonden op internet.

John

Dit was de 1e keer dat ik een bestelling plaatste bij rolluikentekoop. maar alles was precies zoals ik besteld had , de juiste maat , de juiste kleur en mooi binnen de afgesproken aflevertijd.... Dit was de 1e keer dat ik een bestelling plaatste bij rolluikentekoop. maar alles was precies zoals ik besteld had , de juiste maat , de juiste kleur en mooi binnen de afgesproken aflevertijd. mocht ik nog eens een rolluik nodig hebben zal ik dit zeker hier bestellen. top klase en service

Hubert

Bestelling afgeleverd zoals het moet zijn. Top.

Johan

Iets langer dan de 6 werkdagen maar voor de rest prima levering