Eddy

Jammer genoeg komen zij niet na wat op hun website staat, ik heb 3 dagen langer mogen wachten en zolang kon dat werk niet afgemaakt worden waardoor dus 3 dagen verlies, heel jammer. Ook niet echt... Jammer genoeg komen zij niet na wat op hun website staat, ik heb 3 dagen langer mogen wachten en zolang kon dat werk niet afgemaakt worden waardoor dus 3 dagen verlies, heel jammer. Ook niet echt gemakkelijk dat de bestelling niet kan worden gevolgd wanneer deze is verstuurd er is geen treckingnummer voorhanden. Telefonisch gebeld en wel vriendelijk en professioneel.

H.E

Eerst kijken na mijn bestel ING van twee rolluiken maar ,alles super geleverd in verpakking zelf gehangen ging goed zal zeker meer bestellen. Voor heel huis. Zeker aanbevelen. Groeten Haas h uit... Eerst kijken na mijn bestel ING van twee rolluiken maar ,alles super geleverd in verpakking zelf gehangen ging goed zal zeker meer bestellen. Voor heel huis. Zeker aanbevelen. Groeten Haas h uit kerkrade Limburg

Theo

De gevraagde rolluiken werden zeer snel en correct geleverd.

r

Super. Na bestelling verkeerde kleur ontvangen. Na overleg kosteloos omgewisseld.

Jann

De rolluikkast was 238cm breed geleverd in plaats van 239cm (zie bestelling), zodat ik een extra plaat van 1cm dikte tussen de dag en de geleider moest plaatsen! Dit was uiteraard geen leuke... De rolluikkast was 238cm breed geleverd in plaats van 239cm (zie bestelling), zodat ik een extra plaat van 1cm dikte tussen de dag en de geleider moest plaatsen! Dit was uiteraard geen leuke vaststelling, wat maakte dat ik twee uur langer werkte aan het installeren van de rolluikkast! Jan Van Eyck, Antwerpen - België.

Onny

Wel even wat vakantie strubbelingen, ( buiten de schuld van het bedrijf ) maar alles is in orde gekomen, bijzonder vriendelijke benadering en steeds antwoord op onze vragen. Het product zelf voldoet... Wel even wat vakantie strubbelingen, ( buiten de schuld van het bedrijf ) maar alles is in orde gekomen, bijzonder vriendelijke benadering en steeds antwoord op onze vragen. Het product zelf voldoet volledig en is precies hetgeen we zochten, juiste kleur, juiste maat

semih

Snelle levering,perfect op maat

Roger

Bestelling gedaan via de site .... alles conform opgave en afspraak goed en correct afgeleverd. In een woord perfect!

Reinoud

Snelle levering, goede prijs.

Walter

Bestellen is makkelijk, ik kon alleen de hoogte van de bak niet vinden. Die heb ik gelukkig goed gegokt. Netjes en goed afgeleverd. Makkelijk te plaatsen, effe tobben met aansluiten van de... Bestellen is makkelijk, ik kon alleen de hoogte van de bak niet vinden. Die heb ik gelukkig goed gegokt. Netjes en goed afgeleverd. Makkelijk te plaatsen, effe tobben met aansluiten van de electrische bediening. Zat geen schema bij. Op internet opgezocht.