Johnny

Door een paar stommiteiten van MIJN kant ben ik enorm vriendelijk geholpen via telefoon en kwamen mijn bestellingen altijd mooi op tijd aan de deur . Niets was teveel of te lastig alles liep op... Door een paar stommiteiten van MIJN kant ben ik enorm vriendelijk geholpen via telefoon en kwamen mijn bestellingen altijd mooi op tijd aan de deur . Niets was teveel of te lastig alles liep op wieltjes Deze firma wil ik echt iedereen aanbevelen Grts Johnny

M-J

Rolluik in goede orde ontvangen. Optie voor levering 2 verschillende geleider profielen was goed geleverd. Jammer dat de correctie op de factuur hierdoor niet was uitgevoerd. Is wel met de bezorger... Rolluik in goede orde ontvangen. Optie voor levering 2 verschillende geleider profielen was goed geleverd. Jammer dat de correctie op de factuur hierdoor niet was uitgevoerd. Is wel met de bezorger direct geregeld.

Chris

Kleur van besteld artikel werd automatisch van ral 9001 gewijzigd in ral 9010. ik had dat helaas niet gezien/verwacht en ontving dus het verkeerde artikel

H.f.

Kreeg artikel snel thuis. Was precies wat ik hoopte dat het was en werkt zoals ik hoopte. Minpuntje: zat geen beschrijving bij, maar kwam er wel uit.

Danny

Al eerder heb ik wat onderdelen besteld, vorige keer had ik een foutje in de bestelling gemaakt en zonder problemen kon ik het terugsturen en kreeg ik gelijk de juiste. Dus nu weer mijn bestelling... Al eerder heb ik wat onderdelen besteld, vorige keer had ik een foutje in de bestelling gemaakt en zonder problemen kon ik het terugsturen en kreeg ik gelijk de juiste. Dus nu weer mijn bestelling gedaan en dat is weer snel afgeleverd, bedankt Rolluiken te koop, ga zo door. Groet Danny

Johan

Gewoon zoals het moet.

Nicolaas

Goed. Bestelling in België correct,snel en juist geleverd. Mvg Marc

Eef

Ik heb bij jullie 26 lamellen gekocht van 123,5 cm. Daar heb ik nog over gebeld hoe dat ging. met de bestelling. Daarna heb ik ze besteld. Ik vind het wel jammer dat hij mijn niet geattendeerd heeft... Ik heb bij jullie 26 lamellen gekocht van 123,5 cm. Daar heb ik nog over gebeld hoe dat ging. met de bestelling. Daarna heb ik ze besteld. Ik vind het wel jammer dat hij mijn niet geattendeerd heeft dat ik beter een mat kon bestellen .Want ik heb op site gezien dat ik dan een stuk goedkoper uit was geweest. Ogeveer 60 euro goedkoper Graag u reactie hier op.groetjes

Theo

Zeer betrouwbaar bedrijf

Gerco

Correct, snel en schadevrij geleverd. Goede kwaliteit rolluiken en correcte maatvoering. Prima bedrijf om mee zaken te doen.