Heat

Als klant ben ik uitvoerig in gesprek geweest met Rodeo

Abdulahad

Fijn om te werken vanuit een budget
mobiele app zou wel aangename toevoeging zijn

Frank

Urenschrijven gaat erg makkelijk. Rodeo voert sterke updates uit en support is goed bereikbaar

Naya

Good, but its also nice to see thee extra hours

Hi Naya,
Please contact Steff (steffan@getrodeo.io).
He can give you a step by step walkthrough of the app.
He will show you where to see the extra hours.
Regards,
Team Rodeo

Urenbesteding invullen

Reactie Rodeo Drive:

Beste Fieke, dank voor je review. Het is ons alleen niet helemaal duidelijk wat je precies van het invullen van de urenbesteding vindt. We vinden het erg belangrijk hoe onze tool ervaren wordt, dus... Beste Fieke, dank voor je review. Het is ons alleen niet helemaal duidelijk wat je precies van het invullen van de urenbesteding vindt. We vinden het erg belangrijk hoe onze tool ervaren wordt, dus graag horen we nog wat specifieker waar we verbeteringen kunnen treffen.
Erik

Mary Taal, Vie People

De medewerkers zijn behulpzaam. Systeem: denk dat daar nog wel dingen te verbeteren zijn. Soms zitten er opeens rare bugs in die niet goed doorgetest lijken te zijn. Wij gebruiken ook niet alles van... De medewerkers zijn behulpzaam. Systeem: denk dat daar nog wel dingen te verbeteren zijn. Soms zitten er opeens rare bugs in die niet goed doorgetest lijken te zijn. Wij gebruiken ook niet alles van Rodeo dus misschien scheelt dat ook in mijn beeldvorming. Ik werk nu zelf weer minder met Rodeo maar toen ik er vaker mee werkte heb ik regelmatig hikups gehad. De vraag hieronder ja of nee vind ik vrij zwart/wit: maar dan zou ik toch nog even kijken welke mogelijkheden qua paketten er nog meer zijn.

Hoi Mary,
Dank voor je feedback. We begrijpen wat je zegt. Rodeo is constant in ontwikkeling en we nemen je punten daarin mee. Als we updates hebben zullen we deze communiceren.
Met...
Hoi Mary,
Team Rodeo

Eydenberg retail projects

Erg gezellig en fijn

Eydenberg Retail Projects B.V.

Goede hulp en nemen ideeën en tips serieus