Je kunt makkelijk je uren hier registreren. Soms vind ik overzicht krijgen alleen wel lastig, en je kunt uren niet goed verslepen naar een andere dag.

Baldadig

Erg fijne tool, heeft ons ontzettend geholpen om projecten winstgevender te maken en onze workflow efficiënter in te richten.

Baldadig

Zeer waardevol geweest om onze workflow efficiënter in te richten!

Tijger

Geweldige Tool! Supereasy in gebruik. Ik heb nu echt overzicht over mijn project.

Hans

Ze hebben bij Rodeo een mooi en effectief product ontwikkeld voor creatieve bedrijven. Het heeft alle functionaliteit om je bureau zowel in geld als qua planning beter te runnen. Er werken erg... Ze hebben bij Rodeo een mooi en effectief product ontwikkeld voor creatieve bedrijven. Het heeft alle functionaliteit om je bureau zowel in geld als qua planning beter te runnen. Er werken erg aardige en behulpzame mensen die vaak s’avonds laat nog ondersteuning bieden. Ook luisteren ze goed naar feedback en wordt deze snel verwerkt in de software. De software is trouwens goed betaalbaar en multi language zodat ook buitenlandse medewerkers ermee kunnen werken. Daarom 5* .

Rodeo is een hele fijne tool die precies doet wat het moet doen. Simpel in gebruik en bevat veel functionaliteit.

Geweldig bedrijf! Heel jong, energiek en behulpzaam. Software werkt perfect voor de projecten waar wij mee werken. Contact verloopt fijn en soepel, niets op aan te merken.

Zeer nuttig geweest!! Heeft ons veel werk gescheeld!

Een Fijne Vent B.V.

Werkt goed voor het schrijven van uren

Kotb Holding BV

Innovative company with a great outlook