Anne

Interface ziet er fantastisch uit!
Als ik een vraag heb word-ie meestal snel beantwoord.

VIE People

Grote verbetering tov onze vorige manier van uren schrijven. Medewerkers goed bereikbaar en open voor feedback

Zeer goed klantvriendelijk bedrijf, klantenservice reageert snel en helpt adequaat.

Studio Hands

Rodeo helpt Studio Hands en haar opdrachtgevers om alle designprojecten gestructureerd te laten verlopen. Niet te complex maar wel compleet. Super fijn!

Bureau JaxX

Bureau JaxX is zeer tevreden met het gebruik van Rodeo. Dit tijdsregistratiepakket is voor ons de sleutel om gestructureerd onze projecten te laten verlopen. De taken te verdelen, het budget te... Bureau JaxX is zeer tevreden met het gebruik van Rodeo. Dit tijdsregistratiepakket is voor ons de sleutel om gestructureerd onze projecten te laten verlopen. De taken te verdelen, het budget te bewaren en zo het overzicht. We hebben een aantal pakketten vergeleken en de look and feel van Rodeo is helemaal top, niet te vergelijken met de rest. Wat ook erg prettig is; wanneer je een medewerker wil toevoegen of verwijderen kan dat snel aangepast worden, zonder moeilijkheden,.

Eydenberg Retail

Prima tool, werkt goed! Bijzonder makkelijk om mijn uren bij te houden!