Yuki

Veel meer rust in mijn dag. Mis nog wel mobiele app

Goed te horen! App komt eraan. Deze zal begin 2020 gelanceerd worden

boekingsbureau

Top app

Batrija

veel minder tijd kwijt aan onzin

FREELANCE GRAFISCH DESIGN

Beste Rodeo,

Beste Rodeo,

Vorig jaar ben ik als freelancer van start gegaan met jullie software. Het tijdschrijven was voor mij echt een verademing. Dat was iets waar ik al een tijd naar op zoek was. Initieel was ik niet van plan om ook gebruik te gaan maken van de overige features, maar uit nieuwsgierigheid toch aan begonnen.

Ik kan zeggen, na een jaar gebruik, dat ik niet meer terug zou willen. Vooral door de hoeveelheid tijd die ik nu niet meer kwijt ben aan geklooi met excel. Echt een verademing. Ben ook echt onder de indruk van de hoeveelheid progressie die Rodeo als platform geboekt heeft.

Mvg,

Roy
Gr. Designer

Michelle van Pixelsmatter

Ik had nav een advertentie een demo aangevraagd. toen goed in het zadel geholpen (😉)

Reactie Rodeo Drive:

Haha dank Michelle! Rodeo is hier om je projecten te temmen!

Felixx Landscape Architects & Planners

Innovatief en meedenkend met de klant. Altijd iemand beschikbaar voor hulp en of feedback. Fijn om mee samen te werken!

Reactie Rodeo Drive:

Dat is goed om te horen! We denken ook altijd graag mee met de wensen en gebreken van de klant over Rodeo. Deze kan je ook altijd kenbaar maken in het chatvenster in de app of door een mailtje te... Dat is goed om te horen! We denken ook altijd graag mee met de wensen en gebreken van de klant over Rodeo. Deze kan je ook altijd kenbaar maken in het chatvenster in de app of door een mailtje te sturen naar Steff (steffan@getrodeo.io)

Richard Fussey - HarrimanSteel

The system is clear and intuitive and works well.

Far Firdi

Eerst hield ik alles in excel bij, wat prima werkt totdat we zo groot werden dat het een rommeltje werd. Rodeo in eerste instantie genomen vanwege de mogelijkheid om uren te schrijven maar later ook... Eerst hield ik alles in excel bij, wat prima werkt totdat we zo groot werden dat het een rommeltje werd. Rodeo in eerste instantie genomen vanwege de mogelijkheid om uren te schrijven maar later ook met de andere mogelijkheden aan de slag gegaan. Nu niet meer weg te denken

Jasher

Gebruik eigenlijk alleen het tijdschrijven, maar dat bevalt mij enorm !

Een fijne urenregistratie programma!