Van den Brande Dirk

Ik had een ernstig probleem door verschillende omstandigheden. Zij toonden onmiddellijk hun begrip en de interventie was dan ook echt snel. Zeer gemotiveerd begon hij aan zijn taak, gaf extra info... Ik had een ernstig probleem door verschillende omstandigheden. Zij toonden onmiddellijk hun begrip en de interventie was dan ook echt snel. Zeer gemotiveerd begon hij aan zijn taak, gaf extra info en maakte een duidelijk verslag voor de verzekeringen. En correcte prijs!

Hemiksem

VME Koningin Astridlaan

Opgelet met DLB Ontstoppingen! Zij ontstoppen wel maar kuisen de smurrie NIET op. Ik ben zelf nog drie uur bezig geweest met het ruimen van zeep- en vetresten van een gebouw van vier... Opgelet met DLB Ontstoppingen! Zij ontstoppen wel maar kuisen de smurrie NIET op. Ik ben zelf nog drie uur bezig geweest met het ruimen van zeep- en vetresten van een gebouw van vier verdiepingen.
Bij het betalen vroeg ik dan om als facturatieadres dat van de VME te gebruiken. De ontstopper nam een foto van de gegevens maar de factuur vermeldde de naam van de VME niet. Na een mail om dit te wijzigen kreeg ik doodleuk het antwoord dat alles geautomatiseerd was en dat dat niet kon.
Dit betekent dus dat ik bij twee problemen (de smurrie + de facturatie) niet geholpen ben.
Deze firma komt bij mij niet meer binnen!

Mechelen

Heremans

Mijn huurder had Donny van DLB ontstoppingen gecontacteerd voor een verstopte wc zat 22/05 om 22u00 net het moment dat de interventie nachttarief kon aangerekend worden. Volgens huurder was de wc... Mijn huurder had Donny van DLB ontstoppingen gecontacteerd voor een verstopte wc zat 22/05 om 22u00 net het moment dat de interventie nachttarief kon aangerekend worden. Volgens huurder was de wc al verstopt van de donderdag voordien. Donny is op 23/05 in de namiddag geweest. Werkbon is opgemaakt op GS Support en niet op DLB ontstoppingen. Wat mij verbaasd is dat de gegevens van de firma zonder vermelding van telefoonnummer niet voorgedrukt zijn maar handgeschreven zijn op de werkbon. De originele werkbon die ik aan de huurder gevraagd heb, heeft geen doordruk wat betekent dat er geen dubbel van de werkbon bestaat, onvolledig ingevuld is, geen tijdstip van oproep en vertrek. Geen handtekening klant. Betaling door huurder cash. De opmerking van de uitgevoerde werken kloppen niet. De verstopping kwam volgens Donny van het bovenste gelegen appartement nl. wanneer in het bovenste appartement het toilet werd doorgetrokken, kwam dit bij deze huurder omhoog. Hij is er zelfs niet gaan kijken en dit is trouwens onmogelijk vermits het bovenste appartement een aparte leiding heeft tot in de hoofdleiding en deze helemaal aan de andere kant van het gebouw zit. Wanneer ik de huurder een week erna contacteer ivm deze problematiek kreeg ik te horen dat de wc terug verstopt was. Als ik Donny erop wijs dat de opmerking van de uitgevoerde werken niet kloppen en dat hij geen dubbel heeft van de originele werkbon dan is zijn antwood dat hij nu met digitale werkbonnen werkt. Donny heeft het probleem niet opgelost en ik heb zelf een andere ontstoppingsdienst gecontacteerd. Ik heb de huurder ter goeder trouw het bedrag van € 296,80 onmiddellijk terug betaald. Wanneer ik achteraf naar de factuur vraag zei de huurder me onmiddellijk dat de werkbon de factuur was. Na een aangetekend schrijven en wat discussie waarbij Donny steeds afweek van de kern van de zaak werd me afgelopen dinsdag een factuur van DLB ontstoppingen (GS Support op werkbon) via mail doorgestuurd met als factuurnummer 69. 69 facturen voor ontstoppingen van januari tot 23/05 lijkt me toch wel weinig en dit terwijl hij me zei dat hij op 23/05 al 3 ontstoppingen te doen had. Ik betaal de mensen graag voor geleverd werk maar ik verwacht correctheid en dat is hier niet het geval.

2840

De witte

Offerte laten opmaken door Donny
Afgesproken prijs was ook de prijs die we moesten betalen
Langer gewerkt als voorzien
Een zeer tevreden klant erbij

Schilde

Loes Hoefkens

Bang afwachten Wie er uiteindelijk voor de deur staat, ik kan deze site aanraden! Zeer vriendelijk en werk is zorgvuldig uitgevoerd. Eerlijke website!

Zwijndrecht

Azmir

Snelle ter plaats en zeer eerlijk! Blije mens

Hoogstraten

Sneyrs Guy

diest

De block bryan

Via de website doorverbonden. Dringende hulp nodig. Binnen het uur was er iemand om ons uit de nood te helpen! Fantastisch werk!

Mechelen

meersman

Eerste keer was het niet opgelost. Volgende dag stonden ze er terug en met camera kunnen zien dat er een breuk was! Super tevreden! Dat is service leveren

Turnhout

Mevrouw rogiers