Marien

Zeer grondig! Meer dan goed.

Waasmunster

Maes Eddy

Jonge adolescent over de vloer gekregen. Maar desondanks wist hij zeer veel te vertellen betreffende oorzaak en conclusie. Dit werd dan ook binnen het half uur opgelost zoals vermeld.
Zeer...
Zeer dankbaar voor deze interventie. Goed bezig

Augustijnenstraat , Oud-Turnhout

Duyols

Gisteren gebeld en vandaag kwamen ze langs. Alleen zeiden ze voormiddag en zijn ze maar rond 15 u toegekomen. Dit kan natuurlijk gebeuren en werden tijdig verwittigd! zou deze dienst zeker aanraden.... Gisteren gebeld en vandaag kwamen ze langs. Alleen zeiden ze voormiddag en zijn ze maar rond 15 u toegekomen. Dit kan natuurlijk gebeuren en werden tijdig verwittigd! zou deze dienst zeker aanraden. Vlotte ervaring. En zeer goede uitleg achteraf gekregen

Beveren

Café Beveren

Na de hevige regenval gisteren zijn de toiletten verstopt geraakt. Deze ochtend rond 07 u stonden ze hier om ons uit de nood te helpen. Kregen een half u op voorhand een tekstbericht waarin stond... Na de hevige regenval gisteren zijn de toiletten verstopt geraakt. Deze ochtend rond 07 u stonden ze hier om ons uit de nood te helpen. Kregen een half u op voorhand een tekstbericht waarin stond dat er iemand onderweg was. En dat op een zondag!

Antwerpen

Vleminckx

Solide oplossing werd ons aangeboden. Heel fijne mensen die ons ten woord stonden voor heel veel uitleg en praktische tips die we kunnen gebruiken in de toekomst. Al regelmatig een ontstopping firma... Solide oplossing werd ons aangeboden. Heel fijne mensen die ons ten woord stonden voor heel veel uitleg en praktische tips die we kunnen gebruiken in de toekomst. Al regelmatig een ontstopping firma laten komen. Maar wij merken wel een verschil qua handeling en uitvoering. Zeer grondig en netjes! Ben en achteraf Donny Van dlb ontstoppingen hebben ons wel degelijk goed geholpen!

Nassaustraat Antwerpen

De Clerck

Wij hadden al een periode last van geurhinder en vreesden voor het ergste, Donny van dlb is toen langs geweest en hebben een geur detectie uitgevoerd doormiddel van een rookmachines! Dit heeft ons... Wij hadden al een periode last van geurhinder en vreesden voor het ergste, Donny van dlb is toen langs geweest en hebben een geur detectie uitgevoerd doormiddel van een rookmachines! Dit heeft ons eindelijk kunnen laten zien waar ons probleem zich bevond! Hebben hier ook een offerte voor gekregen voor dit te herstellen. Dit zal eind oktober plaats vinden. Je weet nooit wie of wat je aan de deur krijgt. Maar wij waren aangenaam verrast door de handelingen en uitleg die ze dan ook gaven.
Zeer goed.

Temse

Familie verlinden

Snel ter plaatse en goed uitgevoerd! Correcte prijs!

Bonheiden

Cathy Tuerlinckx

Super ! Super vriendelijk en geweldige service. 100 % aan te raden.

Tongeren

Nadine

Snel ter plekke en snel opgelost! Dankbaar

Mechelen

De greef M.

Zeer betrouwbaar persoon, ik zou dezelfde firma aanraden. Hebben dlb ontstoppingen gebeld paar weken geleden ivm een verzekeringskwestie nu hier een verslag laten maken. Zeer mooi op beeld!... Zeer betrouwbaar persoon, ik zou dezelfde firma aanraden. Hebben dlb ontstoppingen gebeld paar weken geleden ivm een verzekeringskwestie nu hier een verslag laten maken. Zeer mooi op beeld! Materiaal volledig uitgerust! Alles netjes achtergelaten en we vroegen heel veel informatie en niks was te veel om op te antwoorden. Dit is wat wij als klant verwachtten en dus ook kregen! Aimabel persoon.
Alles was top van communicatie op voorhand tot het afleveren van het eind verslag. Dit mag ook gezegd worden

Brasschaat