Van de poel

Zeer goed!

Sint-job

carine roels

Wij hadden al langer geur in ons huurappartement in Oostende, door donny en zijn bedrijf zijn we zeer goed geholpen. het geurprobleem werd gedetecteerd. en hier hebben ze ons in geholpen om ons van... Wij hadden al langer geur in ons huurappartement in Oostende, door donny en zijn bedrijf zijn we zeer goed geholpen. het geurprobleem werd gedetecteerd. en hier hebben ze ons in geholpen om ons van dit euvel te voldoen. wij willen dit bedrijf zeer hard bedanken. eerder hebben ons andere bedrijven belogen en bedrogen, we werden zeer goed geholpen door hem. super bedankt.

oostende

de groeve

Meteen de goede uitleg en tips verkregen. de man kende zijn werk. correcte prijs

Lokeren

Vits

Snel beschikbaar, goed werk, marktconforme prijs. Aanrader.

Edegem

de meester

Zeer complete reiniging en camera controle,
koste meer dan verwacht! desondanks door de beelden en goede uitleg hebben we door de ontstopper de kosten kunnen recupereren van de verzekering

Turnhout

Zeer tevreden, snelle service.
Die mannen weten met wat ze bezig zijn.

Een aanrader

Beveren

Fabienne

Gebeld om 14:30 uur en om 18:00 uur ter plaatse, professionele man, 3 methodes geprobeerd en volledige ontstopping van gootsteen en afwasmachine, verwittigen per sms als ze er bijna zijn, heel... Gebeld om 14:30 uur en om 18:00 uur ter plaatse, professionele man, 3 methodes geprobeerd en volledige ontstopping van gootsteen en afwasmachine, verwittigen per sms als ze er bijna zijn, heel vriendelijke man ! Geen moeite is teveel, Een aanrader !

Lokeren

de Visscher

Advies gekregen in het onderhouden van mijn afvoeren
zeer vriendelijke jonge man
lieten op tijd weten wanneer ze hier zouden zijn

berchem

de geest

Snel afgehandeld, wat ze zeiden via de telefoon is ook zo in werkelijkheid het is een correct bedrijf met kennis van het vak

lede

Deborah

Zeer blij met dit bedrijf. woon hier nog maar een 8 maand in de woning en al 3de keer dat er een ontstoppingsbedrijf moest langs komen. telkens klein half uurtje werk en afrekenen en weg. ik was... Zeer blij met dit bedrijf. woon hier nog maar een 8 maand in de woning en al 3de keer dat er een ontstoppingsbedrijf moest langs komen. telkens klein half uurtje werk en afrekenen en weg. ik was hier zeer erg bang voor. maar wat een eerlijke man was dit!!! Donny is bij mij geweest is hier 2u bezig geweest, heeft elke leiding gecontroleerd en proper gemaakt. en waar de vorige firma's in faalde heeft Donny wel klaar gespeeld! achteraf hebben wij opgemerkt dat de buis vol met steenpuin zat, die allemaal zijn verwijderd door Donny! ik ben super tevreden met deze webiste! ik kan alleen maar zeggen bel Donny deze man heeft kennis van zaken , beleefd en alles wat hij uitvoert is met de glimlach en vooral voldoende uitleg! bedankt

Diepenbeek