Juliaan

Perfect!

Perfecte service

Jennifer Spronck

Toch even een bedank-berichtje over de fiets die ik besteld had. De Sparta transportfiets werd snel geleverd en de accessoires hadden ze al op de fiets gemonteerd. hele fijne, en snelle service op... Toch even een bedank-berichtje over de fiets die ik besteld had. De Sparta transportfiets werd snel geleverd en de accessoires hadden ze al op de fiets gemonteerd. hele fijne, en snelle service op deze manier. als mijn man ook een fiets nodig heeft komen we zeker terug.

Twan

Helaas was mijn nieuw bestelde fiets met schade binnengekomen! De transporteur blijkt niet zo voorzichtig te zijn met fietsen (van rond de 1000 euro!!) Wel netjes dat hij gelijk weer opgehaald werd... Helaas was mijn nieuw bestelde fiets met schade binnengekomen! De transporteur blijkt niet zo voorzichtig te zijn met fietsen (van rond de 1000 euro!!) Wel netjes dat hij gelijk weer opgehaald werd en binnen 5 dagen werd een nieuw exemplaar helemaal in orde geleverd. Geen 5, maar 3 sterren omdat ik vind dat er echt een stuk voorzichtiger met de fietsen omgegaan mag worden.

Jeroen Rijnders

Dat online chat systeem werkt geweldig. Je komt direct in contact met een medewerker itt een mail oid daar moet je altijd op wachten terwijl je uiteraard direct wilt weten waar je aan toe bent en... Dat online chat systeem werkt geweldig. Je komt direct in contact met een medewerker itt een mail oid daar moet je altijd op wachten terwijl je uiteraard direct wilt weten waar je aan toe bent en antwoord krijgt op je vragen.

Dat online chat systeem werkt geweldig en leuke prijzen!

Madelief

In de winkel in Eindhoven heb ik een testritje kunnen maken. Later thuis de fiets besteld en gelukkig net op tijd binnen voor de verjaardag van mijn man! Superservice en bedankt voor de snelle... In de winkel in Eindhoven heb ik een testritje kunnen maken. Later thuis de fiets besteld en gelukkig net op tijd binnen voor de verjaardag van mijn man! Superservice en bedankt voor de snelle afhandeling.

Anita Verhoeven

Erg fijn dat er via de chat werd meegedacht naar de (financiele) mogelijkheden.

Ria

Prima service en prima fiets

fiets bevalt goed zonder problemen

Hanneke

Online hebben we veel sites vergeleken alvorens we overgingen tot aanschaf. Jullie kwamen als beste uit onze test. We hebben vooral gelet op de prijs icm de service en of we in de buurt terecht... Online hebben we veel sites vergeleken alvorens we overgingen tot aanschaf. Jullie kwamen als beste uit onze test. We hebben vooral gelet op de prijs icm de service en of we in de buurt terecht kunnen voor service en onderhoud.

goede prijs, goede aantoonbare service, fijne fysieke winkel

site kan wel moderner

Alina Spijkerman

Tevreden met m'n fiets, levering, sevice. Gewoon top!

Jelte de Vlaeming

De mails zijn heel erg overzichtelijk en duidelijk. Ik had van te voren aangegeven dat ik op de aangegeven afleverdag 2 keer even weg moest om de kids van school te halen. Netjes een half uur van te... De mails zijn heel erg overzichtelijk en duidelijk. Ik had van te voren aangegeven dat ik op de aangegeven afleverdag 2 keer even weg moest om de kids van school te halen. Netjes een half uur van te voren werd ik door de chauffeur gebeld dat hij er aan kwam, zodoende wist ik precies hoe laat ik weer thuis moest zijn. Fijn dat het op die manier kon!

Hele fijne communicatie.

glimlach op gezicht van de chauffeur haha