Freek van Brabant

Goede ervaring. Net personeel en vlotte levering!

snelheid
vriendelijk
breed assortiment

Rik Broeren

Snelle reparatie, vriendelijk geholpen en scherpe prijzen voor reparaties!

vakkundig
nauwkeurig

Daan Paymans

Zeer vriendelijk personeel, telefonisch voldoende geïnformeerd en een ruim assortiment met scherpe prijzen.

snelle levering
vriendelijk personeel
breed assortiment

Alpina Girlpower besteld via de site voor mijn dochter. Ik kon de fiets dezelfde dag nog rijklaar en afgemonteerd ophalen !

Snelheid
sterke afmontage

telefonisch druk

Fatima

Goede service! Zeer vriendelijk personeel en snelle levertijd.

levertijd
vriendelijk personeel
goede service
scherpe prijzen

Niek

Een Alpina Yabber 26 inch gekocht en zeer tevreden. Scherpe prijzen en ik kon de fiets dezelfde dag nog ophalen.

Scherpe prijzen
snel afgemonteerd

Niels

Prima service verleend, maar nog veel belangrijker wat wordt hier nauwkeurige afmontage geleverd! vakkundig en snel wat wil je nog meer. Ik heb mijn fietsenwinkel gevonden veruit de beste in heel... Prima service verleend, maar nog veel belangrijker wat wordt hier nauwkeurige afmontage geleverd! vakkundig en snel wat wil je nog meer. Ik heb mijn fietsenwinkel gevonden veruit de beste in heel Eindhoven.

vakkundige afmontage
assortiment
vriendelijkheid

volle winkel iets te vol

Lizette B.

Super geen andere woorden voor! 5 sterren een dikke 10!

Romario H.

Rijwiel Cash en Carry ga zo door ! Ik ben ontzettend tevreden met de wijze dat ik hier geholpen ben zowel telefonisch als in de winkel. Daarnaast zijn ook de prijzen hier goed in verhouding en is... Rijwiel Cash en Carry ga zo door ! Ik ben ontzettend tevreden met de wijze dat ik hier geholpen ben zowel telefonisch als in de winkel. Daarnaast zijn ook de prijzen hier goed in verhouding en is het assortiment erg ruim. 5 dikke sterren!

marion

Hartstikke goede ervaring met dit bedrijf! Mijn elektrische fiets hier besteld een tijd geleden, helaas kampte ik met wat mankementen. Toen ik telefonisch contact opnam werd ik zeer vriendelijk... Hartstikke goede ervaring met dit bedrijf! Mijn elektrische fiets hier besteld een tijd geleden, helaas kampte ik met wat mankementen. Toen ik telefonisch contact opnam werd ik zeer vriendelijk geholpen door een van de medewerkers, samen hebben we een afspraak ingepland en heb ik zeer vlot mijn fiets gerepareerd terug ontvangen!!

snelheid, vriendelijk personeel en goede prijsverhouding

niks op aan te merken