Annabel

Goede fiets voor goede prijs

fiets soepel, kinderzitje was eenvoudig te plaatsen, mijn man kan er ook op fietsen

Richard Burghman

Alles verliep volgens afspraak. na plaatsing vd order kreeg ik een mail met de afleverdag, deze schikte mij en de chauffeur kwam op het afgesproken tijdstip.

helemaal tevreden

Jantine

Tevreden

ik ben bij rijwiel cash en carry goed geholpen bij de keuze van mijn nieuwe e bike.

Memphis

Goed betrouwbaar en levert onbeschadigde fietsen

Ming Lee

Fijn geholpen en de fiets netjes op tijd zoals aangegeven.

Albert

Alles is perfect!

ik heb helemaal niet aan te merken op rijwiel cash'n carry. Ik had al eens eerder een fietsje gekocht en nu weer.

maarten

Als je op zoek bent naar een goede fiets die niet al te duur is dan is de Giant Ultimo een goede optie. Ik ben 185 en maat L is ideaal. Ik zou er zo nog een kopen!

duidelijke taal online

Myrthe

Tweemaal besteld en steeds 100% in order geleverd!

tweemaal besteld en steeds 100% in order geleverd!

Twan

Ik ben zeer aangenaam verrast door de snelle levering.

de prachtfiets was eigenlijk niet snel leverbaar zag ik op de website maar ik werd dezelfde dag benaderd of ik de diets twee dagen later al kon ontvangen.
Ik kan Rijwiel cash en carry warm...
Ik kan Rijwiel cash en carry warm aanbevelen!
Alles is dik OK!

nee

Jurgen M

Eigenlijk niets bijzonders te melden. de bestelde fiets is keuring ingepakt geleverd en hij werkt naar behoren.

bezorging aan andere kant van NL zonder beschadigingen

betere tijdsafspraken maken svp