Hoe was de communicatie?
Wat vond u van de offerte
Wat vindt u van het resultaat?

C Verbeek

Een goed bedrijf die de gemaakte afspraken netjes nakomt. Heeft uitstekend werk geleverd.

UITSTEKEND BEDRIJF.

Suze Vaes

Prima en snel

Heeft u feedback voor ons?

Het zou fijn zijn als de rotzooi die jullie maken ook even opgeveegd zou worden want dat is gebruikelijk bij anderen bouwbedrijven

RV-TECT

We hadden offertes opgevraagd bij verschillende partijen. Renoveerjehal was daarin het scherpst met dezelfde kwaliteitspanelen. We kregen een goed gevoel bij Robert, die van aanpakken weet. Binnen... We hadden offertes opgevraagd bij verschillende partijen. Renoveerjehal was daarin het scherpst met dezelfde kwaliteitspanelen. We kregen een goed gevoel bij Robert, die van aanpakken weet. Binnen zes weken is het dak geplaatst met goed resultaat. Men gebruikt ook degelijke machines, waardoor de plaatsing van een leien dakje gaat. Goede hoogwerkers en verreiker. Het bevestigingsmateriaal is van RVS. Heel blij met het nieuwe dak. Het vorige dak was enkel staal, dit dak van Falk panelen geeft zoveel meer comfort. We hebben gekozen voor 60mm dikke isolatie staal op staal. Staal op staal gaf ons een beter gevoel dan staal op aluminium. Het voelt robuuster aan. Nu al een aantal regenbuien gehad en het is nog steeds droog. We hebben ook geen last van condensvocht in de loods, wat naast het warm krijgen van de loods één van de grootste problemen waren van het enkele dak. Heel erg blij met het resultaat!

Van der Horst Transport Hasselt

Effectief en duidelijk. netjes en gezellig.

Heeft u feedback voor ons?

gewoon goed werk blijven leveren en de puntjes op de i blijven zetten.

Westerlaak

Zeer goed

Levert goede kwaliteit

p.meijer

Prima jongens werken hard en goed. krul verdient

nee

Desiree Diederen

Vanaf het eerste telefoongesprek tot aan de laatste afwerking zijn we zeer tevreden geweest. Een jong team wat heel gedreven te werk gaat om tot een mooi eindresultaat te komen. Alles werd duidelijk... Vanaf het eerste telefoongesprek tot aan de laatste afwerking zijn we zeer tevreden geweest. Een jong team wat heel gedreven te werk gaat om tot een mooi eindresultaat te komen. Alles werd duidelijk naar ons gecommuniceerd zodat we niet voor plotselinge verrassingen kwamen te staan. We zijn heel blij met onze keuze voor Renoveerjehal.nl. Het eindresultaat is top!

Nee. Ga vooral zo door!

Roeffen

Ging allemaal prima

Heeft u feedback voor ons?

Bij het afspreken van de datum had ik graag wat meer info gehad over bijvoorbeeld dat de schuur een stuk leeg had gemoeten, dat er water nodig was, en dergelijke. Dat was mij niet verteld, en dus... Bij het afspreken van de datum had ik graag wat meer info gehad over bijvoorbeeld dat de schuur een stuk leeg had gemoeten, dat er water nodig was, en dergelijke. Dat was mij niet verteld, en dus was dat niet gebeurd. Het is wel netjes opgelost verder.

Ronald van Miltenburg

Asbest dak vervangen. Ziet er weer modern uit. Afspraken worden nagekomen en er wordt hard en netjes gewerkt. Klein bedrijf dus makkelijk en snel contact.

Nee

F. Knaack

Heeft het dak van mijn schuur keurig volgens afspraak vervangen.

Alles volgens afspraak.