Hoe was de communicatie?
Wat vond u van de offerte
Wat vindt u van het resultaat?

Henk Ploer

Alles volgens afspraak gemaakt dik tevreden.

Alles goed

Hartkamp

Door een goede communicatie, planning en samenwerking is een redelijk groot project in relatief korte tijd gerealiseerd.

Heeft u feedback voor ons?

Wij hebben de samenwerking als prettig ervaren. De communicatie is duidelijk, de werkmethode zorgvuldig en het eindresultaat mag er zijn. Kortom onze complimenten voor Robert en zijn (redelijk... Wij hebben de samenwerking als prettig ervaren. De communicatie is duidelijk, de werkmethode zorgvuldig en het eindresultaat mag er zijn. Kortom onze complimenten voor Robert en zijn (redelijk jonge) team.

Eggink

Klantgericht en snel.

Prima werk en snel.

Feil

In het algemeen wel goed. Twee aandachtspunten: de onderuitbesteding voor de asbestverwijdering liep niet soepel (de ene partij wist niet alles van de andere, en nader overleg een paar keer nodig),... In het algemeen wel goed. Twee aandachtspunten: de onderuitbesteding voor de asbestverwijdering liep niet soepel (de ene partij wist niet alles van de andere, en nader overleg een paar keer nodig), en na afloop werd er niet perfect opgeruimd op het erf en werd veel afval niet meegenomen (na overleg later wel).

zie boven

Joop Platerink

Op een kundige, snelle en efficiënte manier werd er gewerkt. Het was hard werken met elkaar, maar de samenwerking was zeer goed.

Heeft u feedback voor ons?

Respect voor de manier waarop er is gewerkt. Toppie.

NOE Bekistingtechniek bv

Goed contact met Robert

Heeft u feedback voor ons?

piepschuim pallets liggen nog op het terrein

LM Systems BV

Perfect, we hebben een "nieuw" pand! Keurig gedaan met oog voor details. Bedankt Robert!

Heeft u feedback voor ons?

Blijf je onderscheiden Robert met details en netheid op het werk.

Reactie Renoveerjehal.nl B.V.:

Jullie ook bedankt voor het vertrouwen en de gastvrijheid!

sjakko wolf

Goede afspraken die ze ook na komen . ze willen ook netjes het werk afleveren. ben tevreden .

Heeft u feedback voor ons?

zorg dat jullie dit ook zo in stand houden.

Beers & Co. C.V.

Snel met de offerte, en ook volgens afgesproken planning het werk netjes opgeleverd.

Heeft u feedback voor ons?

Het laatste restafval wat beter opruimen.

Pieter van Velzen

Prachtig resultaat en snel!
1e dag asbest verwijderd en 2e dag nieuw dak erop door hardwerkende mannen met oog voor detail!
Aanvankelijk arriveerde een torenkraan die de bocht naar het...
Prachtig resultaat en snel!
Aanvankelijk arriveerde een torenkraan die de bocht naar het oprijpad niet kon maken maar er werd met spoed een verreiker kraan geregeld, top!

Ga zo door