Hoe was de communicatie?
Wat vond u van de offerte
Wat vindt u van het resultaat?

Maatschap Schulpen-Vos

Vanaf het indienen van de aanvraag voor een offerte tot en met de facturatie verliep snel en adequaat. Sterker nog na het invullen van het verzoek om een offerte uit te brengen werden wij meteen... Vanaf het indienen van de aanvraag voor een offerte tot en met de facturatie verliep snel en adequaat. Sterker nog na het invullen van het verzoek om een offerte uit te brengen werden wij meteen gebeld. In dit telefoongesprek werd afgestemd dat zodra ze in het Zuiden waren dat ze even ter plekke kwamen kijken. Niet veel later is Robert komen kijken en werd de offerte opgemaakt en toegezonden. Ze hebben heel goed en mooi project afgeleverd. Het resultaat is erg mooi en strak. De medewerkers waren heel erg behulpzaam en dachten ook mee bij eventuele aanpassingen. Mijn moeder heeft het als een hele fijne samenwerking ervaren.
Samenvattend: zouden wij het bedrijf Renoveerjehal.nl aan iedereen aanbevelen.

Heeft u feedback voor ons?

Geen aan- of opmerkingen. Topwerk geleverd door een topteam.

van der Gun

Schuurdak vervangen, prima gedaan, goede communicatie en erg goed gedaan, ga zo door!

nvt

L. Roeters

De werkzaamheden zijn volgens afspraak en naar behoren uitgevoerd.

Heeft u feedback voor ons?

Zou de mogelijkheid aanbieden van rijplaten gezien jullie met zwaar materieel komen, bij grote stallen geen probleem maar bij particulieren werkt dit iets anders.

Reactie Renoveerjehal.nl B.V.:

Bedankt voor de Feedback! dat klopt zeker die mogelijkheid proberen we altijd in overleg aftestemmen!

JC Robben

Heeft u feedback voor ons?

graag beter bespreken welk afval / resten we zelf moeten afvoeren.

Reactie Renoveerjehal.nl B.V.:

Bedankt voor de Feedback! Dit proberen we altijd zo duidelijk mogelijk in onze offerte te vermelden.

Isahh

Heeft u feedback voor ons?

Iets betere afspraken van te voren

Joost

Super mooi dak geplaatst op onze werkschuur, vaklui die ondanks het slechte weer optimistisch blijven

Ga zo door!

Jeroen Wellner

Ga zo door

mvh s oenema

Heeft u feedback voor ons?

eerder aangeven wat er moet gebeuren voor de sanering

Peter van Hoof Afbouw en Montage

Goede communicatie en leuke vakmensen!

Ga zo door!

Reactie Renoveerjehal.nl B.V.:

Bedankt voor de opdracht peter!

Ria Dirven

Ondanks alle tegenslagen was het werk binnen de afgesproken tijd voltooid en het ziet er keurig uit.

Heeft u feedback voor ons?

De jongens die het asbest verwijderden prima ploeg, jammer van de vertraging douchewagen

Reactie Renoveerjehal.nl B.V.:

Bedankt voor de opdracht Ria!
Wij vonden de vertragingen ook erg vervelend voor jullie! fijn dat alles nog binnen de tijd bestek gereed was.