M Verbon

Ophalen is onbeschoft gegaan. In het ophaal bericht had ik vermeld dat er een onbeladen aanhanger voor zou staan. Een 1 asser die erg licht is. Deze mag aan de kant, maar zet hem a.u.b. daarna weer... Ophalen is onbeschoft gegaan. In het ophaal bericht had ik vermeld dat er een onbeladen aanhanger voor zou staan. Een 1 asser die erg licht is. Deze mag aan de kant, maar zet hem a.u.b. daarna weer op zijn plek. Maandagochtend 5 juni 2023 is deze opgehaald en heeft de chauffeur de aanhanger half in de bosjes en midden op het fietspad achtergelaten en niet terug gezet op zijn plek.

Tops

Levering was super snel en goed.

Tips

Ophalen heeft de chauffeur onze aanhanger op de openbare weg achtergelaten. Zeer onbeschoft en gevaarlijk voor het overige verkeer.

Prima service snel en goed georganiseerd

Jeannette Van Hemert

Niks

Niks

Plaatsing container ging goed
Op halen een drama
Staat nog steeds bij mij en half mei een ophaal datum gekregen en tot op heden nog niet opgehaald
Aantal keren contact gehad en ze...
Plaatsing container ging goed
Op halen een drama
Aantal keren contact gehad en ze gaven aan dat de container zou worden opgehaald
In de laatste mail stond vrijdag 2 juni en helaas de bak staat er nog
Deze wordt nu als vuilnisbak gebruikt !!!

Milena Ivanova

Fast and easy, very convenient service

R Bonenberg

Heel correct

Sjako

Goede ervaring met regiocontainer, tijden van bezorging en ophalen waren perfect erg tevreden met de simpele manier van aanvragen en laten ophalen van de volle container.

Tops

Snelle levering van het gevraagde product

Tips

Chauffeurs van de wagen laten vragen hoe de bak geplaatst moet worden (welke kant voor en achter)

Thijs

Tips

Meer contact houden . Niet zoveel e-mail sturen.

Elke Toebosch

Zeer goeg

Larissa

Principe alles prima, maar niet perfect.

Tops

Afgeleverd op afgesproken dag.

Tips

Contact vooraf gaande voor plaatsing.
Contact terug opnemen als dit beloofd word terug te bellen maar niet doen.
Container op parkeerplaats plaatsen en niet op een weg.
Afgesproken...
Contact vooraf gaande voor plaatsing.
Contact terug opnemen als dit beloofd word terug te bellen maar niet doen.
Container op parkeerplaats plaatsen en niet op een weg.
Afgesproken datum ophalen moet je nog apart aanvragen.