Pro.a dienstverlening, en tijdig volgens afspraak. Brengen en halen.

Tops

Snel en op tijd

N Story

Top geregeld!

M Said

Top, was alleen wel handig geweest als ik een bevestiging had gehad van t plaatsen van de bak.

Tops

Goed bereikbaar per mail en telefonisch

Tips

Klantvriendelijkheid aan de telefoon, medewerker verbrak de verbinding na ik vroeg hoelaat de container geleverd zou worden toen bleek dat dat container al geleverd was op afgesproken adres

Odds&ends klussenbedrijf uit Haulerwijk

Contact verliep snel en foutloos

Matig. Hoewel op website staat dat het een all-in prijs betreft werd er een (brandstof) toeslag toegevoegd.

Tips

Doen waarmee op de website wordt geadverteerd. En afspraken nakomen.

Luc van der Meijden

Heel goed

Peter Van Solinge

Slecht. volle container zou wo 2604 worden opgehaald. Uiteindelijk is deze 3 mei opgehaald, waardoor wij 4 werkdagen buren hebben moeten vragen parkeerruimte vrij te houden voor jullie chauffeur.... Slecht. volle container zou wo 2604 worden opgehaald. Uiteindelijk is deze 3 mei opgehaald, waardoor wij 4 werkdagen buren hebben moeten vragen parkeerruimte vrij te houden voor jullie chauffeur. Paar keer gebeld en tot 2x toe werd beloofd dat de container vandaag/morgen zou worden opgehaald. Belofte werd niet nagekomen. Pas na het zoveelste telefoontje waarin wij ons ongenoegen duidelijk uitspraken, werd de container binnen een half uur opgehaald.
Ik zal niet meer een container bij jullie bestellen.

L de Cock

Prima service, goeie prijs, makkelijk te bestellen

H v Lier

De ervaring was goed