Miranda Havinga

Goed. Snelle levering en makkelijk te bestellen

Afspraak was keurig op tijd.

De container bleek te klein te zijn voor ons. We hadden deze gekozen op basis van de plaatjes en natuurlijk op de inhoud die omschreven was. Maar het leek op een plaatje meer dan in werkelijkheid.... De container bleek te klein te zijn voor ons. We hadden deze gekozen op basis van de plaatjes en natuurlijk op de inhoud die omschreven was. Maar het leek op een plaatje meer dan in werkelijkheid. Misleiding is misschien te veel gezegd, maar het is voor een leek moeilijk in te schatten als je kubieke meter moet bepalen

c Geugies

Zeer slecht komen hun afspraak niet na van het ophalen van hun container ieder keer weer een dag er bij en foto’s maken

Tops

Slechte service

Reactie RegioContainer.nl:

Beste klant,
Bedankt voor uw review.
Bij een ophaling wordt altijd een ''vanaf'' datum ingevoerd. Vanaf de ophaaldatum duurt altijd 1-3 werkdagen.
De foto's worden gevraagd, om ervoor...
Beste klant,
Bedankt voor uw review.
De foto's worden gevraagd, om ervoor te zorgen dat u als klant geen extra onverwachte kosten krijgt na het ophalen van de container.
Praxis-kluscontainer.nl

Aart Roos

Zeer goed. Efficient, betrouwbaar en informatief

Lucian Manzat Saplacan

Maximale professionaliteit

r de wit

Snel geleverd, prettig personeel

M Bor

Perfect

Tops

Super goed geadviseerd over welk type bak. Was ook een knappe bak om te zien, was voor de buren weer fijn 😉

L Hofstee

Alles snel en vriendelijk verlopen

P hondeveld

Alles top geregeld