P hondeveld

Dilnur Abduwali

Goede service

Goede service

Andre Matthijssen

Geweldig mensen altijd vriendelijke goed bedrijf

Top en goed bedrijf

Zo blijven

Lydia van den Heuvel

De ervaringen zijn prima, gemakkelijk om afspraken te maken die prompt worden nagekomen.

Alles was top!

Tips

Wij bestellen jaarlijks meer dan 50 containers en hebben onlangs voor het eerst gebruikgemaakt van de diensten van Regiocontainer. Helaas was onze ervaring niet positief.

Reactie RegioContainer.nl:

Bedankt voor uw review.
Bedankt voor uw review.
Om de transportveiligheid te garanderen vragen wij om foto's van het afval in de container. Zo kunnen we controleren of de lading vervoerd kan worden en zodat er geen verkeerd afval in de container ligt.
Dit doen we om klanten te helpen. Extra kosten of naheffingen kunnen zo voorkomen worden.
U kunt ons ook altijd bellen, zodat we u van te voren kunnen adviseren.
Praxis-kluscontainer

Seyit Bilgic

Simpel,makkelijk,meedenkent

Makkelijk en duidelijk

I Van der liny

TOP!!!

Power

Geen alles perfect

Vlotte verwerking van aanvraag. Heldere communicatie. Schone container.

Tips

Link naar spelregels voor opleveren container werkte in de mail niet.

1. Kreeg bij de bestelling van 2e container twee berichten over plaatsing; 1 op maandag en 1 op dinsdag; uiteindelijk werd container op dinsdag geleverd.
2. Chauffeur had blijkbaar verkeerde...
2. Chauffeur had blijkbaar verkeerde laadbrief bij bij zich toen de 1e container werd opgehaald, wat voor discussie zorgde over wat hij op laadbrief had staan (puin) vs wat er daadwerkelijkin de 1e container zat (grofvuil). Zorgde voor discussie en gelijk een aanvullende nota per email om extra te voldoen. Uiteindelijk konden we aantonen dat we 1e container hadden besteld voor grofvuil en dat laadbrief van chauffeur incorrect was

Reactie RegioContainer.nl:

Beste Klant,
Bedankt voor geven van uw feedback.
Excuses voor het ongemak dat u had met een chauffeur.
Beste Klant,
Bedankt voor geven van uw feedback.
Excuses voor het ongemak dat u had met een chauffeur.
Om een discussie te voorkomen kunt u ook altijd even meteen telefonisch contact met ons opnemen, dan zorgen wij dat voortaan dat alles goed afgehandeld word.
Praxis-kluscontainer.nl

A. Ramautar

Correct duidelijk en komen hun afspraken goed na. Vriendelijke chauffeurs

Tops

Ik heb het zeer vriendelijk en ervaren met regiocontainer

Tips

Geen gewoon zo door gaan