Als iemand n goede fysiotherapeut nodig heeft die je behandeling serieus neemt.

De behandeling, verkregen informatie, oefeningen voor thuis, tips & tricks

Shanna Sillé

Ze geeft een goede uitleg en heeft geduld. Voelde me erg op mijn gemak bij haar.

De behandelaar praat duidelijk is vriendelijk en bij haar staat de patiënt op 1 ook geeft ze duidelijke adviezen

Mijn fysiotherapeut, heeft inlevingsvermogen omtrent mijn situatie/lichamelijke klachten. Hierdoor voel ik mij thuis en wordt de behandeling zeker gewaardeerd met een dikke 9! :))

Ze geeft duidelijke uitleg waar de pijn vandaan komt, ze geeft oefeningen mee voor thuis die ze goed uitlegt en die we samen hebben geoefend: duidelijke uitleg waar op te letten. Geeft advies voor... Ze geeft duidelijke uitleg waar de pijn vandaan komt, ze geeft oefeningen mee voor thuis die ze goed uitlegt en die we samen hebben geoefend: duidelijke uitleg waar op te letten. Geeft advies voor eventuele andere hulpmiddelen die ervoor zorgen dat de pijn minder word of zelfs verdwijnt. Kortom; heldere duidelijke communicatie, altijd stipt op tijd, ze kan goed luisteren en is echt met je bezig in de meest professionele manier. Je voelt je echt gehoord. Dikke 10!

Als ik iemand ken die klachten ervaart en een fysio zoekt.

Khadro hasasab

Alles was gewoon goed niks raar opgemerkt