jeanne

Zeer goede zorg ook veel in gesprek over covit 19 bijf moe

Piet Fens

De toewijding van deze dame, het uitleggen van de kwaal in duidelijke bewoording, en zij kon ook luisteren

Altijd vriendelijk kan ook met al mijn vragen terecht

Ik heb wel klachten gehad aan mijn pols, armen maar ik ben nog nooit zo snel van mijn klachten af geweest als nu. Zeer tevereden. Zeker aan te bevelen. Er kunnen veel praktijken leren van deze... Ik heb wel klachten gehad aan mijn pols, armen maar ik ben nog nooit zo snel van mijn klachten af geweest als nu. Zeer tevereden. Zeker aan te bevelen. Er kunnen veel praktijken leren van deze praktijk en deskundigheid van Fatiha

Als iemand een fysio zoekt met dezelfde klachten

Fatima Asouari

Ik ben uiteindelijk geholpen aan mijn zere schouder/arm.erg tevreden dus dan is het wel verdient een 10

Ik had een verrekte spier en ze wist niet wat het was, dus puur op de vraag van of ik iemand zou aanbevelen met dezelfde klachten nee. Maar voor de rest is ze heel enthousiast over haar werk en ze... Ik had een verrekte spier en ze wist niet wat het was, dus puur op de vraag van of ik iemand zou aanbevelen met dezelfde klachten nee. Maar voor de rest is ze heel enthousiast over haar werk en ze doet het goed!