Johan Markus

Ze was eerlijk ten opzichte van me kwaal en pijn
eerlijk om ze zeggen dat ze niet wist wat het was
en of ze me kon helpen , we zijn aan de slag gegaan en de pijn kunnen verlichten

Was altijd best aangenaam, en gezellig, tijdens de behandelingen, heb constant de zelfde gehad
was zeer deskundig

Wanneer mensen zoeken naar een betrouwbaar iemand

Roxanne van Nijnatten

Jullie enthousiasme en zorg. Elke keer beginnen jullie de behandeling met een check bij mij en vervolgens spelen jullie daarop in maar dagen me ook uit. Ook bieden jullie een luisterend oor... Jullie enthousiasme en zorg. Elke keer beginnen jullie de behandeling met een check bij mij en vervolgens spelen jullie daarop in maar dagen me ook uit. Ook bieden jullie een luisterend oor tussendoor.

Karin is betrokken, kundig, lief, maar niet te lief in de behandeling, neemt mij serieus, zoekt mee naar oplossingen, heeft humor, het consult is altijd een feestje.

Voelde me ontzettend goed gehoord, geholpen en begrepen door de fysiotherapeut. Heb zelfs al iemand aangeraden om bij deze fysio in behandeling te gaan. Ontzettende top fysio, hele fijne sfeer en... Voelde me ontzettend goed gehoord, geholpen en begrepen door de fysiotherapeut. Heb zelfs al iemand aangeraden om bij deze fysio in behandeling te gaan. Ontzettende top fysio, hele fijne sfeer en voelde me erg veilig en fijn!

Ilse Van Der Kleijn

Ze is geïnteresseerd in de mens zelf,altijd enthousiast,luisterd goed,past zich aan als het lichamelijk niet goed met mij gaat.
Ik kan niet 1 negatiefs ding opnoemen en ik ben zeker niet de...
Ik kan niet 1 negatiefs ding opnoemen en ik ben zeker niet de makkelijkste.
Door haar ben ik een hele stuk beter vooruit gegaan,was gewoon een wrak in het begin.
Als ze zo doorgaan hoe ze nu bezig zijn,verwacht ik wel in de toekomst meerdere ReBalance praktijken,daar heb ik 100% vertrouwen in.
Heb bij meerdere praktijken gezeten,nou daar kunnen hun wat van leren want daar was je gewoon een cliënt en niet altijd zo vriendelijk.

Ik word serieus genomen en word behandeld naar mijn klachten