Een dame die oprecht geïnteresseerd is, goed luistert en geen halve behandeling geeft. Het had effect en zorgde er ook voor dat ik thuis dit effect kon behouden met oefeningen.

Fysiotherapeut ging eerst goed in op de klachten en starte daarna een gerichte behandeling die een goed resultaat tot gevolg had! Misschien dat ik nog terug moet maar dan heeft dat te maken met dat... Fysiotherapeut ging eerst goed in op de klachten en starte daarna een gerichte behandeling die een goed resultaat tot gevolg had! Misschien dat ik nog terug moet maar dan heeft dat te maken met dat ik haar adviezen over houding en blijven bewegen niet altijd op kan volgen.

Fysiotherapeut was altijd erg vriendelijk en nam mij serieus. Ze vroeg altijd hoe het is gegaan en wat mijn klachten waren. Daarnaast gaf zij goede adviezen en oefeningen die ik thuis kon doen. Ze... Fysiotherapeut was altijd erg vriendelijk en nam mij serieus. Ze vroeg altijd hoe het is gegaan en wat mijn klachten waren. Daarnaast gaf zij goede adviezen en oefeningen die ik thuis kon doen. Ze liet altijd de keuze bij mij waar ik die dag nee geholpen wilde worden en wanneer het beter ging mocht ik zelf besluiten om een vervolg afspraak te maken. Vaak gebeurt het dat een zorgverlener een traject zo lang mogelijk wilt rekken, maar dat was hier niet het geval. Ik zou jullie aanraden bij anderen en zelf weer terug komen bij klachten

Duidelijke uitleg en goede behandeling en ook goede maatregelen tegen corona.

Ria Reichardt Bastiaansen

Ze geeft goed advies en luistert ook goed naar wat je klachten zijn en denkt goed mee voor vooruitgang.

Gerrie

Ze was vriendelijk , stelde je op je gemak en legde alles goed uit

Goed en duidelijk voor gesprek. Werd gelijk aangegeven hoe jhet behandel plan zou verlopen. Met evt. Doorverwijzing binnen de praktijk of elders. Wat ook daadwerkelijk is gebeurd.