Gerrit van der Stelt

Geen goede info over de beschikbaarheid van de bestelde materialen

mooie site

info op de site klopt niet er word aangegeven dat het op voorraad is als ik het bestel blijkt het niet leverbaar vind ik een zwaar minpunt

Peter van Poecke

Op zondag bestelling voor 2 radiatoren geplaatst via de website. Maandagochtend gebeld door een zeer vriendelijk dame met de vraag of ik bij de bestelling gezien had dat de kleinste radiator niet... Op zondag bestelling voor 2 radiatoren geplaatst via de website. Maandagochtend gebeld door een zeer vriendelijk dame met de vraag of ik bij de bestelling gezien had dat de kleinste radiator niet leverbaar was. Dat had ik dus niet (dus door mijn eigen onoplettendheid). Om geen verschil tussen de 2 radiatoren te krijgen bood deze dame 2 andere vergelijkbare aan die ietsje duurder waren. Ik hoefde hiervoor niet bij te betalen. Wat een service en wat een klantvriendelijkheid. Nog nooit eerder meegemaakt. Chapeau!

Super service en leveren op de afgesproken datum en tijd

Eric

Duidelijke informatie, goede prijzen en snelle levering.

Het enige jammere van het contact, zowel telefonisch als per mail, is dat het niet persoonlijk is omdat alleen de naam radiator pakhuis steeds genoemd wordt. Dat maakt het minder betrouwbaar,... Het enige jammere van het contact, zowel telefonisch als per mail, is dat het niet persoonlijk is omdat alleen de naam radiator pakhuis steeds genoemd wordt. Dat maakt het minder betrouwbaar, terwijl dat (uit ervaring) onnodig is.

Kurt Verhaeghe

Zeer correct en prachtige materiaal (top).

Prachtig levering.

Inloggen mag wat beter zijn.

Wilko

Prima bedrijf om je CV spullen te kopen

Prijs, leversnelheid, verpakking producten tijdens vervoer, kwaliteit producten.

De melding wanneer de bestelling komt, krijg je pas om half drie snachts. Dat is echt veel te laat. Als je pech hebt staan ze om 7 uur op de stoep zonder dat je weet. Een vroegtijdiger mededeling... De melding wanneer de bestelling komt, krijg je pas om half drie snachts. Dat is echt veel te laat. Als je pech hebt staan ze om 7 uur op de stoep zonder dat je weet. Een vroegtijdiger mededeling qua levering (de avond vooraf) is wel fijn.

De levering is tot aan de deur. De zware radiatoren moet jezelf naar binnen sjouwen. Hou daar rekening mee.

Angelica van Putten

Redelijk

Geen feedback gehad, geen trackingnummer

Reactie Radiatorpakhuis.nl:

Geachte klant,
Het wil nog wel eens voorkomen dat de bevestigingsmail en de verzendmail in uw spam box of ongewenste mail is terechtgekomen.
Team Radiatoraanbiedingen

J.T. Langelaar

Goedkoop en snelle levering

Snelle levering en goedkoper als de concurrent

niet bekend

DJ van Basten

Makkelijk bestellen, ruime keus en als je een mail stuurt met een vraag wordt dit snel en duidelijk afgehandeld

=

=

Jan Feitsma

Prima bedrijf en vlot bezorging

Bestelling klopte en de bezorging zeer snel.

Ga zo door.

Anita

Van bestelling t/m levering de belofte waargemaakt, fijn!

Een extra plaatje van de radiator, zodat je exact kunt zien hoe deze qua afmeting eruit komt te zien, nadat je de maten hebt ingevuld. Top! Op andere sites zie je nog steeds dezelfde basis... Een extra plaatje van de radiator, zodat je exact kunt zien hoe deze qua afmeting eruit komt te zien, nadat je de maten hebt ingevuld. Top! Op andere sites zie je nog steeds dezelfde basis afbeelding ondanks dat je andere maten invult, dus dat brengt je aan het twijfelen of je wel de juiste maten gaat ontvangen.

Ga zo door!