Hoe beoordeelt u de vakbekwaamheid van de medewerkers?

Andy Hensen

Wat kunnen wij verbeteren/anders doen?

Bij aanvang en van afloop van werkzaamheden meer uitleggen wat ze hebben gedaan, of het goed is verlopen of niet en de klant meenemen in het eindresultaat. Kan even kort, maar nu is daar geen... Bij aanvang en van afloop van werkzaamheden meer uitleggen wat ze hebben gedaan, of het goed is verlopen of niet en de klant meenemen in het eindresultaat. Kan even kort, maar nu is daar geen communicatie over. Ze bellen aan en gaan direct beginnen en vertrekken zonder dat ik nu weet of het is gegaan, of dat ik nog ergens op moet letten. bv de etiquette met info voor subsidieaanvraag. Of de vraag of het zo naar wens is.

Ik vond het intakegesprek aan huis erg prettig en duidelijk. Goede uitleg en keurig te woord gestaan.

Rademaker

Perfect

Wat kunnen wij verbeteren/anders doen?

Niks. Goed geregeld en goede services

A.Bogaard

Wij hebben hier een zeer goede ervaring mee.
Hier door hebben wij hen ook voor ons nieuwe huis gevraagd.

Wat kunnen wij verbeteren/anders doen?

Zo doorgaan met de service

Familie Gerritsen

Zeer nette en vakkundige medewerkers
Na het plaatsen van de isolatie
Alles netjes opgeruimd

Wat kunnen wij verbeteren/anders doen?

Voor ons geen verbetering komen professioneel over

Jeroen Meerkerk

Goed advies en een degelijke voorbereiding

Wat kunnen wij verbeteren/anders doen?

de voorbereidingstijd was lang en de doorlooptijd werd daardoor lang

Franc en Marian Vaillant

Een prettig voorbereidend gesprek. De firma is heel deskundig bezig. De uitvoering van de vloerisolatie ging heel goed en vlot, uitgevoerd door hele prettige medewerkers. Alles ging in een goede... Een prettig voorbereidend gesprek. De firma is heel deskundig bezig. De uitvoering van de vloerisolatie ging heel goed en vlot, uitgevoerd door hele prettige medewerkers. Alles ging in een goede sfeer.

Geen verbeteringen nodig!

Van Kuijk

Prima voorlichting en uitvoering

Wij zien geen verbeteringen

Jaquet

Zeer prettig contact. Goede en duidelijke uitleg. Flexibel. Duidelijke afspraken.

geen verbeterpunten

Fam.Rodriguez

Uitstekend

niets

Ingrid Zwaan

Heel net bedrijf. Vakkundig, werken netjes. Geven heel veel info, behulpzaam. Als de werkzaamheden zijn gedaan, laten ze het opgeruimd achter. Week later wordt er nog gebeld of alles naar wens is.... Heel net bedrijf. Vakkundig, werken netjes. Geven heel veel info, behulpzaam. Als de werkzaamheden zijn gedaan, laten ze het opgeruimd achter. Week later wordt er nog gebeld of alles naar wens is. Echt super! Een hel goede aanbeveling!

Wat kunnen wij verbeteren/anders doen?

Niet, zo doorgaan hoe jullie het nu doen.