Hoe beoordeelt u de vakbekwaamheid van de medewerkers?

Sam Karreman

Wij hebben hem zeer goede ervaring.

Is perfect zo.

Hoek

Vriendelijk en deskundig geholpen

Ga zo door!

Blokland

Prima service. Vooraf duidelijke informatie en advies gekregen. Er werd goed meegedacht.

Communicatie

Loek Bal

Na een mailtje voor een offerte ben ik heel vriendelijk terug gebeld door Rien Quist om een afspraak te maken.
Rien is geweest en heeft echt de tijd genomen (ook onder de grond) om te kijken welke mogelijkheden er zijn. Een heel deskundig advies gehad en de mogelijkheden verteld.
Hierna zijn ze geweest om vloer en bodemisolatie aan te brengen. Keurige jongens die hun vak verstaan. Heel netjes gewerkt tot in de puntjes en alles keurig achtergelaten.
Topbedrijf, ik kan niet ander zeggen!!!

ga zo door !

André Ramp

Quist Vloerisolatie is van harte aan te bevelen. Na een inspectie wordt uitgebreid de tijd genomen om voorlichting te geven wat de beste manier van isoleren is. De uitvoering is keurig en gebeurd... Quist Vloerisolatie is van harte aan te bevelen. Na een inspectie wordt uitgebreid de tijd genomen om voorlichting te geven wat de beste manier van isoleren is. De uitvoering is keurig en gebeurd door zeer deskundige mensen. Er wordt netjes gewerkt. Kortom alles is naar volle tevredenheid afgehandeld.

Ik zou het niet weten.

Marius Oerlemans

Reclame Tonzon via internet

Wat kunnen wij verbeteren/anders doen?

zeer goed en zeer professioneel

Geert

Fijn bedrijf, prima communicatie, topgasten onder de vloer, goede afstemming van de werkzaamheden, minimale overlast en gelijk resultaat in comfort en energieverbruik.

Noppes, ga zo door.

Fam. Beijer

Een firma die zegt wat ze doen, en doet wat ze zeggen. Van het eerste contact tot uitvoering is alles naar tevredenheid verlopen.

Nvt

Erik de Visser

Wij zijn zeer tevreden over de informatie en werkwijze van Quist, en uiteindelijk ook zeer tevreden met het behaalde resultaat.

Wat kunnen wij verbeteren/anders doen?

Geen idee!! Alles is keurig verzorgt.

Tukker

Uitstekend