Hoe beoordeelt u de vakbekwaamheid van de medewerkers?

Frank

Bijzonder prettig. Erg toegankelijk, vriendelijk, meedenkend, een goede prijs en kwalitatief resultaat

Wat kunnen wij verbeteren/anders doen?

Eigenlijk niks. Op deze voet doorgaan.

Gerard Vos

Zeer positief

Wat kunnen wij verbeteren/anders doen?

Ik kan niets bedenken, was allemaal zeer goed

Schreuder

Fijn bedrijf komt afspraken na die gemaakt zijn. Vriendelijk en net personeel. En of de isolatie goed werkt kan ik pas goed beoordelen komende winter.

Wat kunnen wij verbeteren/anders doen?

Ik zou het niet weten. De mannen die de isolatie aangebracht hebben waren vriendelijk en vakbekwaam.

Alex en Esther vlasblom

Heel fijn! Hij kwam langs en begon heel duidelijk alles uit te leggen en liet ons dingen ervaren. Hij was transparant en gaf rustig antwoord op onze vragen. De onderzoeken gingen allemaal zorgvuldig... Heel fijn! Hij kwam langs en begon heel duidelijk alles uit te leggen en liet ons dingen ervaren. Hij was transparant en gaf rustig antwoord op onze vragen. De onderzoeken gingen allemaal zorgvuldig en professioneel (onder de grond kijken). Duidelijke communicatie via mail en gehouden aan de afspraken! Super tevreden!!

Blijf zo bezig!

J.H.Hoogwerf

Vanaf het eerste contact hebben wij de persoonlijke en accurate werkwijze als prettig ervaren. Van begin, bij opnemen van het werk, tot het eind een vertrouwenwekkende manier van werken. Ook de... Vanaf het eerste contact hebben wij de persoonlijke en accurate werkwijze als prettig ervaren. Van begin, bij opnemen van het werk, tot het eind een vertrouwenwekkende manier van werken. Ook de nazorg, aftersales, is uitstekend.

Geen aanvullende opmerkingen

L. de Goede

Zeer nette en correcte benadering

Alles is 100%

Ton Heijstek

Zeer prettig

Wat kunnen wij verbeteren/anders doen?

Zou het eigenlijk niet weten, na mijn inziens vakwerk geplaatst en aardige werklui

A Visser

Zeer vakkundig

zo door gaan

N.collee

Zeer goede ervaring, hoge mate van expertise en verstand van zaken. Denken mee in belang van de klant. Op de uitvoering niks aan te merken.

Nvt

W.

Goede service, professioneel gedrag, iets hogere prijs.

Wat kunnen wij verbeteren/anders doen?

Meedenken met problemen (Zoals overtollig zand)