Hoe beoordeelt u de vakbekwaamheid van de medewerkers?

I.Groen

De beslissing tot het aanleggen van de vloerisolatie heeft jaren geduurd en elke keer zijn we netjes te woord gestaan.

nvt

Dominique de Vries

Zeer goede ervaring met dit bedrijf. Dhr. Quist komt afspraken na en is punctueel. De medewerkers die de vloer daadwerkelijk komen isoleren zijn correct en prettig in de omgang.

Ga zo door!

M

Zeer professioneel, zeer kundig, flexibel, geduldig en werken.goed door en komen afspraken netjes na. Duidelijk in de communicatie.

Uitstekend, niks aan veranderen

P.J.de Sterke

Een goed en deskundig advies ontvangen van de hr Quist, en de werkzaamheden zijn prima uitgevoerd door het personeel

niets

E van den Boogaart

Top service.
Super snelle reactie op informatie aanvraag, daarna gelijk informatief bezoek gevolgd door offerte en werkzaamheden kort erna ingepland. Een 10+ voor de medewerkers.

Niets

Veldhoen

Goed advies, helder uitleg van de werkzaamheden en een goede voorbereiding op de uit te voeren werkzaamheden.

Ik zou het niet weten

Erwin Teunissen

Stipte, meedenkende, vriendelijke en kwalitatief goede mensen die het vak uitstekend beheersen.

Niets

Cees Den Hertog

Komen afspraken na. Financieel betrouwbaar bedrijf

Ik kan niets bedenken

Pieter Tijsterman

Prima ervaring. Afspraken worden nagekomen en goede communicatie. Het werk wordt netjes uitgevoerd

weet ik niet

G.P. Eijkenaar

Buitengewoon positief: helder intakegesprek, duidelijke afspraken die ook worden nagekomen, vakmensen die de klus bekwaam en netjes uitvoeren.

Wat kunnen wij verbeteren/anders doen?

ik zou niets kunnen noemen