Hoe beoordeelt u de vakbekwaamheid van de medewerkers?

D W

Goed. Goede en duidelijke uitleg en informatie. Vriendelijke mensen

Nvt

Bert Kolk

Wij hebben zeer goede ervaringen met Quist vloerisolatie:
Wij hebben zeer goede ervaringen met Quist vloerisolatie:
De informatie vooraf was duidelijk en de werkzaamheden zijn op afgesproken tijd bijzonder professioneel uitgevoerd. Tijdens de uitvoering is er bijzonder netjes gewerkt. Het was afgelopen winter aanzienlijk behaaglijker in huis. Kruipruimte is nu ook mooi droog, waardoor geen last meer van vocht/schimmel.

??

Hanneke Schot

Super. Denkt mee. Reageert snel. Voert alles netjes uit en volgens afspraak. Keurige werkers, zowel in voorkomen als uitvoering. Complimenten!

Wat kunnen wij verbeteren/anders doen?

Wij hebben uitsluitend complimenten uit te delen. Alles echt top geregeld! Heel tevreden!

John Jansen

Goede en deskundige informatie

Zou het niet weten

M. Heilema

Uitstekend

geen verbeterpunten

Bart

Dhr Quist komt zijn afspraken goed na reageert adequaat. Werkzaamheden zijn heel netjes en snel uitgevoerd.

Gera Pas-Clements

Heel positief. Er werd heel goed mee ons meegedacht toen er een kink in de kabel zat vanuit onze kant. Maar er werd meegedacht over een oplossing en die kwam er, volledig naar tevredenheid van beide... Heel positief. Er werd heel goed mee ons meegedacht toen er een kink in de kabel zat vanuit onze kant. Maar er werd meegedacht over een oplossing en die kwam er, volledig naar tevredenheid van beide partijen.

Wat kunnen wij verbeteren/anders doen?

Geef helderheid over het “puinruimen” in een kruipruimte. Dat jullie dat niet zelf doen, maar uitbesteden tegen een meerprijs of dat de klant zelf iets regelt. Bij het inmeten kwam dat op ons anders... Geef helderheid over het “puinruimen” in een kruipruimte. Dat jullie dat niet zelf doen, maar uitbesteden tegen een meerprijs of dat de klant zelf iets regelt. Bij het inmeten kwam dat op ons anders over, namelijk. Uiteindelijk wel goed gekomen, gelukkig.

familie de Jonge

Duidelijk verhaal met uitleg

Wat kunnen wij verbeteren/anders doen?

ik heb even moeten wachten op mijn offerte

De Groot

Heel goed. Vanaf offerteaanvraag tot uitvoering prima.

Niet. Alles prima geregeld

Marc Cohen

Prima, duidelijke uitleg, heldere offerte en werkzaamheden keurig en snel uitgevoerd. vriendelijk en net personeel.

Geen op-of aanmerkingen.