Hoe beoordeelt u de vakbekwaamheid van de medewerkers?

Nic van Koningsbruggen

Via de lijst van gecertificeerde bedrijven op www.duurzaambouwloket.nl Onze aanvraag werd door Quist snel en met kennis van zaken opgevolgd. We kregen duidelijk en op een prettige manier advies in... Via de lijst van gecertificeerde bedrijven op www.duurzaambouwloket.nl Onze aanvraag werd door Quist snel en met kennis van zaken opgevolgd. We kregen duidelijk en op een prettige manier advies in het voortraject en ook de mensen van de uitvoering waren prettig in de omgang, werkten snel en netjes. Bij problemen die ze tegenkwamen werd daar goed en oplossingsgericht over gecommuniceerd.

Wat kunnen wij verbeteren/anders doen?

Ik zou niet weten wat voor verbeteradvies ik zou kunnen geven. Alles ging perfect.

Bas

Fijne service en vakkundig geplaatst!

Niets

J.Middelkoop

Zeer goed .

Geen idee . Ga zo door .

F. Bouma

Attente en uitgebreide uitleg in het offerte traject. Afspraken werden goed nagekomen. Werkuitvoering netjes. Top.

nvt

O)laf van Arkel

Gedegen, professioneel, stipt en werken heel netjes

Wat kunnen wij verbeteren/anders doen?

Verwachtingen rondom het graven is een benoemd aandachtspunt om op te letten bij andere klanten

Slangen

Geen idee

Hoek

Goed, netjes voor/nadelen besproken en gezamenlijk keuze gemaakt.

Lex Jacob

Dhr. Quist kwam persoonlijk de inspectie doen en gaf duidelijke informatie en voorlichting. De medewerkers die vervolgens de werkzaamheden uitvoerden waren beleefde vriendelijke mensen die hun werk... Dhr. Quist kwam persoonlijk de inspectie doen en gaf duidelijke informatie en voorlichting. De medewerkers die vervolgens de werkzaamheden uitvoerden waren beleefde vriendelijke mensen die hun werk goed deden.

Wat kunnen wij verbeteren/anders doen?

De huidige aanpak en voorlichting zijn al zeer goed.

Rosa van Delft

Goede informatie