E. Lubbers

Snelle levering: artikel dinsdagavond besteld, donderdag geleverd. Helaas had ik een verkeerd artikel besteld, dus teruggestuurd en gevraagd of het juiste artikel wellicht leverbaar was.... Snelle levering: artikel dinsdagavond besteld, donderdag geleverd. Helaas had ik een verkeerd artikel besteld, dus teruggestuurd en gevraagd of het juiste artikel wellicht leverbaar was. Quadcopter-shop gaf geen reactie, ook niet na het inspreken van de voicemail. Pas een week later, na het plaatsen van een review, kwam er een reactie: het artikel zou niet zijn bezorgd door PostNL. Na veel e-mails en interventie van WebwinkelKeur uiteindelijk een fractie van het orderbedrag teruggekregen.

Retourneerproces verbeteren, beter communiceren.

Reactie Quadcopter-shop.nl:

Hallo Egon, dank voor de review echter staan er in deze review een paar onjuistheden.
Er is contact geweest voor het terug sturen. Hier heb jij een mail over gestuurd en hebben wij netjes op terug geantwoord. Echter is er nooit een pakketje retour ontvangen (is zonder track and trace retour verstuurd door jou). Vandaar dat wij jou ook niet hebben gecontacteerd. Er is immers niks retour ontvangen. Je hebt inderdaad gebeld na openingstijden en hadden de voicemail nog niet afgeluisterd door drukte, excuus hiervoor (hebben we ook vermeld in de laatste mailing). Voor ons was de review dus het eerst moment dat we iets hebben gehoord. Hier hebben we ook direct dezelfde dag op gereageerd. Met als bekend resultaat geen pakketje van jou ontvangen. Voor de interventie van webwinkelkeur hebben wij jou al aangeboden om een gedeeltelijk van de verzendbedrag retour over te maken. Echter hebben we eerst aangeboden om een nieuw onderdeel toe te sturen en de verzendkosten op ons te nemen. Dit wilde je niet.. Vanuit onze kant HOEVEN we zelfs niks retour te betalen aangezien het retour risico voor de klant is. Jammer dat de feiten hier verdraaid worden. Snap dat het vervelend is als een briefpakketje kwijt raakt, maar wij hebben in deze meer gedaan dan eigenlijk volgens de regeltjes hoeft. We hadden alleen eerder de voicemail moeten afluisteren, echter communiceren we ook dat we het snelste per mail zijn te bereiken.

Louis de Kort

Leuke producten. Heb een drone besteld voor semi professioneel gebruik. Snel geleverd en werkt prima.

Op dit moment niet

Ben Simons

Deskundige en vriendelijke klantgerichte service

B. Simons

Prima deskundige service

Geert Nijhuis

Schroefjes gekocht

Bert

Snelle levering, goed en goedkoop

Geen opmerkingen

Hein Habes

Verzending was laat maar netjes opgelost

Verzendinfo, verzending binnen 1dag maar als je niets hoort na 3 dagen een mail sturen. Klinkt niet echt logisch.

Tim Spronck

Goede sevice en vriendelijk

Jan Willem Oskam

Klantvriendelojk, goede service

Handleiding in het Nederlands bij de drone leveren, of “drones for dummies” voor nieuwkomers.

Ralph Van stokkum

Snelle en goede levering vd drone

Geen tips