Gerrit

Slechte communicatie. Bestelling was niet compleet, na 8 werkdagen zijn de extra batterijen en propellers nog steeds niets geleverd of vernomen.
Na de eerste keer opstarten met opgeladen...
Na de eerste keer opstarten met opgeladen batterijen en een ingeschakelde controller en goggles vloog de drone gelijk weg schuin omhoog.
Antwoord was garantie kan alleen met inlevering van de drone die dus weg is gevlogen.
Het blijft techniek maar dan nog vind ik dit absoluut niet netjes en heb ik na meerdere dagen uren te hebben gezocht ergens anders een losse drone besteld.

Alles

Reactie Quadcopter-shop.nl:

hoi gerrit dank voor de review. Zoals direct gemaild na aankoop waren inderdaad de propellers en accu's niet op voorraad. Dit stond netjes vermeld op de site. Deze hebben we daarna 10-8 alsnog,... hoi gerrit dank voor de review. Zoals direct gemaild na aankoop waren inderdaad de propellers en accu's niet op voorraad. Dit stond netjes vermeld op de site. Deze hebben we daarna 10-8 alsnog, zoals beloofd afgeleverd.
Wat betreft de drone: we kunnen echt helaas alleen geld terug geven als een drone ook weer retour wordt ontvangen. Dit staat ook in de voorwaarde. De drone moet nl worden uitgelezen door de leverancier, dus geen drone is helaas geen geld terug. Deze voorwaarden is er bij elke webshop die drones verkoopt.

John Demandt

Zeer goed, al diverse keren zaken gedaan tot grote tevredenheid. Zowel met koop als met inruil.

Geen.

Sven Lamberts

Tweedehands toestel gekocht maar bij aankomst werkte dit toestel niet. Contact opgenomen met Wouter en terug gestuurd. Problemen opgelost en een perfect toestel gekregen. bedankt

neen

Reactie Quadcopter-shop.nl:

hoi sven, goed dat we het zo hebben kunnen oplossen. Succes en plezier met de mavic air!

Erik Dorst

Goed bedrijf dat doet waar het goed in is en afspraken nakomt.

andre de bruijn

GOED

DRONE VERLOOR NA 20 METER CONTACT MET DE AFSTANMDBEDIENING RESULTAAT DRONE VLIEGT WEG EN NOOIT MEER TERUG TE VINDEN. VOLGENS SITE MEER METERS BEREIK

Reactie Quadcopter-shop.nl:

Hoi andre, dat is vervelend. Stuur ons even een mail. Die hadden we nl. nog niet ontvangen van je, dus snappen we de 3 sterren voor klantvriendelijkheid ook niet helemaal alsmede de 1 voor... Hoi andre, dat is vervelend. Stuur ons even een mail. Die hadden we nl. nog niet ontvangen van je, dus snappen we de 3 sterren voor klantvriendelijkheid ook niet helemaal alsmede de 1 voor aftersales.
15-7: nog niets van de klant ontvangen.

Hennie rekers

Eerste keer wat besteld prima geregeld service zijn prima

Deirdre Chuffart

Heel vlot.

Beschikbaarheid klopte niet. Dus ipv 3 werkdagen werd het langer.

Reactie Quadcopter-shop.nl:

hoi deirdre, dank voor de review. Excuus dat de bestelling wat later is aangekomen dan vooraf aangegeven. Echter hebben we dit gecompenseerd door een drone op te sturen met betere camera specs. van... hoi deirdre, dank voor de review. Excuus dat de bestelling wat later is aangekomen dan vooraf aangegeven. Echter hebben we dit gecompenseerd door een drone op te sturen met betere camera specs. van 1080p naar 4k. Hopelijk hebben jullie er veel plezier van.

Alex

Zeer vriendelijk!

Goed bezig!

Rein Bollen

Heel correct

Illya Kaynov

All arrived quickly and in good order.

all good