Kennis en vakmanschap
Oplevering
Nakomen van afspraken
9.8/10

R. Voorhuis

WErken netjes en komen afspraken na

Baarveld

Fantastisch gewerkt, zeer alert. Goede uitleg op onze vragen tijdens de klus. Vriendelijke en correcte mannen. Harde werkers. Goed op elkaar afgestemd.

Als 10 normaal het hoogste is....

Als 10 normaal het hoogste is. Wij gaan voor een 11

Jan Fenneman

Uiterst correct en snelle vakkundige werknemers

Veldwijk

Top bedrijf met vakmensen

Peters

Prima werk geleverd

Willem-Jan van Silfhout

Professioneel, goede communicatie. Op tijd aanwezig! Vlot gewerkt.

J van Plateringen

Snelle service en nette afwerking

Jaap Blankestijn

Eerlijk en betrouwbaar bedrijf. Na telefonische offerte, welke al goedkoper was dan een concurrent die ter plaatse een beoordeling heeft uitgevoerd, is de uiteindelijke faktuur nog veel lager, omdat... Eerlijk en betrouwbaar bedrijf. Na telefonische offerte, welke al goedkoper was dan een concurrent die ter plaatse een beoordeling heeft uitgevoerd, is de uiteindelijke faktuur nog veel lager, omdat het werk meeviel. Bedankt hiervoor

Watson

We dachten dat we onze parketvloer (33m2) zelf konden verwijderen, maar de verlijmde spaanplaat ondervloer zat muurvast. Ik heb Pul gebeld met de vraag of ze op zeer korte termijn konden komen, want... We dachten dat we onze parketvloer (33m2) zelf konden verwijderen, maar de verlijmde spaanplaat ondervloer zat muurvast. Ik heb Pul gebeld met de vraag of ze op zeer korte termijn konden komen, want de nieuwe vloer zou over enkele dagen gelegd worden. Een paar dagen later kwamen twee vriendelijke jongens langs en binnen anderhalve uur was de klus geklaard. Ze hebben echt fantastisch werk geleverd. Echt een aanrader.

Ronald van Leeuwen

Pul heeft bij mij twee lagen plavuizen verwijderd. Het ging erg vakkundig en snel. Hierna de vloer netjes geëgaliseerd.