Kennis en vakmanschap
9.5/10
Nakomen van afspraken
9.8/10

Hans Rausch

Tegelzetter was gepland maar de vloer was een rommeltje na het frezen van de vloerverwarming. Dus de vloer laten egaliseren was de enigste oplossing. Via internet waren er diverse die met emmertjes... Tegelzetter was gepland maar de vloer was een rommeltje na het frezen van de vloerverwarming. Dus de vloer laten egaliseren was de enigste oplossing. Via internet waren er diverse die met emmertjes wilde werken. Toen ontdekte ik Pul! Die kwam mij echt de volgende dag redden.Vrachtwagens met mooie apparatuur. Totaal geen rommel. Ook niet achter gelaten. 3 gedreven vakmensen hebben de egaline naar binnen gepompt door een dikke slang. Super mooie vloer was het resultaat! En echt niet duur.

Joris

Bijzonder prettig communiceren. Supervriendelijk en vakkundig personeel. Teamwork van de medewerkers is een schoolvoorbeeld. Alles keurig opgeleverd en opgeruimd. Bij aanvang van het werk werd de... Bijzonder prettig communiceren. Supervriendelijk en vakkundig personeel. Teamwork van de medewerkers is een schoolvoorbeeld. Alles keurig opgeleverd en opgeruimd. Bij aanvang van het werk werd de noodzaak van een andere hechtlaag geconstateerd. Dit om te voorkomen dat de vloer over enkele jaren zou kunnen gaan barsten of los zou kunnen te komen liggen. Dit is keurig naar mij gecommuniceerd, omdat ook de medewerkers streven naar een zo goed mogelijk en betrouwbaar resultaat. Het resulteerde in meerwerk (en meer €..), maar de planning werd daarvoor zonder morren omgegooid om toch zo snel mogelijk een best mogelijke vloer op te kunnen leveren. Complimenten aan Pul Vloerbewerking! Prachtig strakke vloer! Dankjewel Dick, Arjan, Gerard en collega's!

WvM

Ik ben bijzonder tevreden over de geleverde diensten.
Prachtig netjes en verzorgd materiaal en kundige hardwerkende plezierige medewerkers.
Wat tezamen zorgde voor een zeer snel en...
Ik ben bijzonder tevreden over de geleverde diensten.
Wat tezamen zorgde voor een zeer snel en keurig resultaat.
Mijn complimenten.

Pietje precies

Zag er toch wel tegen op met zo'n apparaat wat op de video stond, en dan in een woonhuis maar het viel mij 101% mee.
Ze hebben eigenlijk overal rekening mee gehouden, van moment van...
Ze hebben eigenlijk overal rekening mee gehouden, van moment van binnenkomst tot opleveren.
Het is zeker het aanbevelen waard in kleine ruimte (bij mij 52m2

AL Korporaal

Ik ben heel tevreden over het werk dat Pul Vloerbewerking geleverd heeft. Ze waren snel en helder in de communicatie en hebben de vloer na het verwijderen van het tapijt erg netjes achtergelaten. De... Ik ben heel tevreden over het werk dat Pul Vloerbewerking geleverd heeft. Ze waren snel en helder in de communicatie en hebben de vloer na het verwijderen van het tapijt erg netjes achtergelaten. De prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend. Echt een aanrader.

R. Koopmans

Perfect team 3 man zeer op elkaar ingespeeld in ongeveer 4 uur 70 m2 plavuizen verwijderd en vloer egaliseren top prestatie! Het kost wat maar het was het meer dan waard!

Joris Voeten

Prettig communiceren en werkelijk schitterend resultaat zonder zooi in huis. Pul Vloerbewerking kan ik van harte aanbevelen! Een echt netjes afgewerkte strakke en vlakke vloer is na veel verbouwen... Prettig communiceren en werkelijk schitterend resultaat zonder zooi in huis. Pul Vloerbewerking kan ik van harte aanbevelen! Een echt netjes afgewerkte strakke en vlakke vloer is na veel verbouwen toch een belangrijke kroon op het werk en een superfijne basis om daarna vlekkeloos je nieuwe vloer op te kunnen leggen!

Mark Scholten

Er werd hard en voortvarend gewerkt met uitstekend resultaat.

Parketvloer verwijdering met een vast gelijmde ondervloer

Rens van Pesch

Prijstechnisch in orde, zeer klant gericht.
De klus werd snel en goed door 3 ervaren, goed op elkaar ingespeelde en vriendelijke medewerkers verricht.