Kennis en vakmanschap
Nakomen van afspraken

Van Donkelaar Onderhoud

Heel goed

Den Boon

Snelle en vakkundige service. Klein prijsje voor goed werk.

Sander de Kooter

Snelle reactie op vragen, goed bereikbaar, vriendelijke medewerkers, werken netjes.

Één woord: Vakmanschap!

Theo Ockhuijsen

Vanmorgen was het dan zover. Het verwijderen van onze plavuizenvloer. En ik kan u zeggen, hier heb ik best wakker van gelegen. De vloer was namelijk voorzien van vloerverwarming en van vele... Vanmorgen was het dan zover. Het verwijderen van onze plavuizenvloer. En ik kan u zeggen, hier heb ik best wakker van gelegen. De vloer was namelijk voorzien van vloerverwarming en van vele kennissen en relatie's had ik al doemscenario's gehoord. Beschadigde leidingen, vloer niet goed geegaliseert en meer.

Ik kan u verzekeren niets van dit alles was waar. Volgens afspraak was het PUL vloerbewerking team op tijd aanwezig en is de hele klus zeer professioneel en met zorg geklaard zonder de vloerverwarming te beschadigen. Tevens is al het vrijgekomen materiaal netjes afgevoerd en zelfs het terras is schoongemaakt.

Ik kan iedereen PUL Vloerbewerking aanbevelen.

Complimenten

John

We zijn erg blij dat we PUL in de arm hebben genomen om onze kurkvloer te verwijderen, de zandcement vloer na te schuren en uiteindelijk te egaliseren. Super vriendelijke harde werkers, die tegen... We zijn erg blij dat we PUL in de arm hebben genomen om onze kurkvloer te verwijderen, de zandcement vloer na te schuren en uiteindelijk te egaliseren. Super vriendelijke harde werkers, die tegen een uitstekende prijs nog echt vakwerk afleveren. Enorm bedankt.

Familie Floor

We zijn heel tevreden over het werk wat geleverd is. Jullie zijn flexibel. De jongens zijn harde werkers , hebben een goed resultaat afgeleverd en zijn correct in de omgang.

Hartelijk...

Hartelijk bedankt,

Familie Floor.

Frank

Wil je snel en vakkundig je vloer verwijderd hebben, dan is Pul een goed adres. We hadden geen zin om een week lang zelf te lopen hakken met de kans dat de vloer beschadigd raakte. Pul heeft de... Wil je snel en vakkundig je vloer verwijderd hebben, dan is Pul een goed adres. We hadden geen zin om een week lang zelf te lopen hakken met de kans dat de vloer beschadigd raakte. Pul heeft de machine ervoor en de nodige ervaring. Dus de keuze was snel gemaakt. Pul verzorgde de afvoer d.m.v. een huurcontainer. De vloer werd schoon opgeleverd. Dus lijmresten en spijkertjes werden ook verwijderd. Prima basis voor de vloerverwarming die we gingen aanleggen.

Rob Jagtenberg

Bij ons 100m2 geegaliseerd. Hoogteverschil was eerst tot wel 15mm (oude Nehobo-vloer met veel beschadigingen op 1e verdieping). Nu nog hooguit 1 mm over gehele vloer, omdat dikkere lagen toch een... Bij ons 100m2 geegaliseerd. Hoogteverschil was eerst tot wel 15mm (oude Nehobo-vloer met veel beschadigingen op 1e verdieping). Nu nog hooguit 1 mm over gehele vloer, omdat dikkere lagen toch een fractie anders indrogen. Echt bijzonder knap en netjes gedaan.

DCT

Fijne ervaring! Werken netjes en snel.