Kennis en vakmanschap
Prijsvorming
Oplevering
Nakomen van afspraken

Mart van Tilborg

Onze gelijmde en gespijkerde parketvloer is door Pul verwijderd. In amper 4 uur tijd 57 m2 er uit, container voor afvoer door Pul geregeld. Alles aangeveegd en gestofzuigd.
Wel wat...
Wel wat nevenschade ( lekke CV leiding ) .
Binnen een week ook de gehele vloer geegaliseerd, ook dit was binnen 3 uur klaar.

Guus

Uitstekend communicatie. Afspraken zijn nagekomen. Hardwerkende, aardige jongens die zeer professioneel te werk gingen. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

D. van Straaten

Wij hebben Pul Vloerbewerking benaderd om onze gietvloer vakkundig te laten verwijderen.
Conclusie; Snel, vakkundig en netjes.
Heren bedankt.

van Kraanen

Hele goede ervaring, snel in contact leggen en antwoord geven. prettig personeel en keurig op tijd op locatie. schoon .achtergelaten. goede prijs voor de dienst.

van der wiel

Onze complimenten voor de geleverde dienst: nette vriendelijke medewerkers die goed communiceren met de klant, het werk zorgvuldig uitvoerden en alles netjes achterlieten. Voor een concurrerende... Onze complimenten voor de geleverde dienst: nette vriendelijke medewerkers die goed communiceren met de klant, het werk zorgvuldig uitvoerden en alles netjes achterlieten. Voor een concurrerende prijs.
Prima!

Patrick

Afspraak was binnen enkele dagen mogelijk. Fijne jongens die kwamen. Mannen hebben topwerk geleverd.
Zeker een aanrader!!

Hans Rausch

Tegelzetter was gepland maar de vloer was een rommeltje na het frezen van de vloerverwarming. Dus de vloer laten egaliseren was de enigste oplossing. Via internet waren er diverse die met emmertjes... Tegelzetter was gepland maar de vloer was een rommeltje na het frezen van de vloerverwarming. Dus de vloer laten egaliseren was de enigste oplossing. Via internet waren er diverse die met emmertjes wilde werken. Toen ontdekte ik Pul! Die kwam mij echt de volgende dag redden.Vrachtwagens met mooie apparatuur. Totaal geen rommel. Ook niet achter gelaten. 3 gedreven vakmensen hebben de egaline naar binnen gepompt door een dikke slang. Super mooie vloer was het resultaat! En echt niet duur.

Joris

Bijzonder prettig communiceren. Supervriendelijk en vakkundig personeel. Teamwork van de medewerkers is een schoolvoorbeeld. Alles keurig opgeleverd en opgeruimd. Bij aanvang van het werk werd de... Bijzonder prettig communiceren. Supervriendelijk en vakkundig personeel. Teamwork van de medewerkers is een schoolvoorbeeld. Alles keurig opgeleverd en opgeruimd. Bij aanvang van het werk werd de noodzaak van een andere hechtlaag geconstateerd. Dit om te voorkomen dat de vloer over enkele jaren zou kunnen gaan barsten of los zou kunnen te komen liggen. Dit is keurig naar mij gecommuniceerd, omdat ook de medewerkers streven naar een zo goed mogelijk en betrouwbaar resultaat. Het resulteerde in meerwerk (en meer €..), maar de planning werd daarvoor zonder morren omgegooid om toch zo snel mogelijk een best mogelijke vloer op te kunnen leveren. Complimenten aan Pul Vloerbewerking! Prachtig strakke vloer! Dankjewel Dick, Arjan, Gerard en collega's!

WvM

Ik ben bijzonder tevreden over de geleverde diensten.
Prachtig netjes en verzorgd materiaal en kundige hardwerkende plezierige medewerkers.
Wat tezamen zorgde voor een zeer snel en...
Ik ben bijzonder tevreden over de geleverde diensten.
Wat tezamen zorgde voor een zeer snel en keurig resultaat.
Mijn complimenten.

Pietje precies

Zag er toch wel tegen op met zo'n apparaat wat op de video stond, en dan in een woonhuis maar het viel mij 101% mee.
Ze hebben eigenlijk overal rekening mee gehouden, van moment van...
Ze hebben eigenlijk overal rekening mee gehouden, van moment van binnenkomst tot opleveren.
Het is zeker het aanbevelen waard in kleine ruimte (bij mij 52m2