Kennis en vakmanschap
Prijsvorming
Oplevering
Nakomen van afspraken

DCT

Fijne ervaring! Werken netjes en snel.

Doest

Egalinelaag van ong. 15mm aangebracht. Supernetjes gewerkt met de pomp, geen spetter egaline op plekken waar het niet moet zijn! Nette jongens die weten hoe je met klanten om moet gaan, ik kan ze... Egalinelaag van ong. 15mm aangebracht. Supernetjes gewerkt met de pomp, geen spetter egaline op plekken waar het niet moet zijn! Nette jongens die weten hoe je met klanten om moet gaan, ik kan ze echt aanbevelen.
Er zat een kleinigheidje in het materiaal na het uitharden van de vloer, maar ook dit snel en zonder enig gedoe perfect opgelost.

Tilburg

Pul Vloerbewerking heeft het verwijderen van plavuizenvloer en het daarna egaliseren vakkundig uitgevoerd.

Anneclaire

Door de snelle service aan schakeling van Pul kwam mijn verhuizing niet in problemen. Ze waren echt onze redders in nood. Onze hele beneden verdieping moest geegaliseed worden, helaas kwam het... Door de snelle service aan schakeling van Pul kwam mijn verhuizing niet in problemen. Ze waren echt onze redders in nood. Onze hele beneden verdieping moest geegaliseed worden, helaas kwam het oorspronkelijke bedrijf niet opdagen en zat ik op vrijdag ochtend met mijn handen in mijn haren want op zondag gingen wij verhuizen. Toen kwam ik bij Pul terecht gebeld en uitgelegd en de volgende ochtend waren ze er om 07.00 en lag er 2 uur later een perfect strakke vloer. Wat een helden zeg. Wij konden met een gerust hart nu verhuizen op zondag.
Ik kan deze mannen echt aanraden, ze weten wat ze doen, hebben kennis en staan echt klaar voor hun klanten.

Bryan

Van begin tot eind super service. Snelle reacties op mijn vragen, niet lang hoeven wachten op een offerte, niet lang hoeven wachten op uitvoering van de klus, en alle afspraken netjes nagekomen. Top... Van begin tot eind super service. Snelle reacties op mijn vragen, niet lang hoeven wachten op een offerte, niet lang hoeven wachten op uitvoering van de klus, en alle afspraken netjes nagekomen. Top service waar een hoop andere bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen.

Legemaat

De heren van Pul hebben voor ons snel en accuraat gehandeld.
Erg fijn was dat ze in een kort tijdbestek ons project konden klaren.
ze zijn prettig in de omgang, werken vlot en hebben het...
De heren van Pul hebben voor ons snel en accuraat gehandeld.
Erg fijn was dat ze in een kort tijdbestek ons project konden klaren.
ze zijn prettig in de omgang, werken vlot en hebben het project netjes opgeleverd.
Heren, succes en we gaan vaker samenwerken.

S. de Vries

Zeer vriendelijk en snel reagerend bedrijf.
Correct in de communicatie.

Joost Lieftink

Pul heeft voor ons een bestaande parket vloer verwijderd, dit naar volle tevredenheid

Emons te B

Heel fijne vlotte communicatie. Deskundige hardwerkende, aardige jongens. Fijn om onze klus voor een groot deel door Pul Vloerberwerking te hebben laten doen. Tegels eruit, Egaline erin. :) Na 4 uur... Heel fijne vlotte communicatie. Deskundige hardwerkende, aardige jongens. Fijn om onze klus voor een groot deel door Pul Vloerberwerking te hebben laten doen. Tegels eruit, Egaline erin. :) Na 4 uur beloopbaar. Na goed drogen ligt het nu klaar voor vloerverwarming frezen.

Ineke Bodewes

Ik ben ontzettend enthousiast over het vakmanschap, de betrokkenheid, de betrouwbaarheid en de prettige manier van werken van de mannen van Pul. Het was een feest om mee te maken. Dank!!