Kennis en vakmanschap

Top bedrijf met vakmensen

Peters

Prima werk geleverd

Willem-Jan van Silfhout

Professioneel, goede communicatie. Op tijd aanwezig! Vlot gewerkt.

J van Plateringen

Snelle service en nette afwerking

Jaap Blankestijn

Eerlijk en betrouwbaar bedrijf. Na telefonische offerte, welke al goedkoper was dan een concurrent die ter plaatse een beoordeling heeft uitgevoerd, is de uiteindelijke faktuur nog veel lager, omdat... Eerlijk en betrouwbaar bedrijf. Na telefonische offerte, welke al goedkoper was dan een concurrent die ter plaatse een beoordeling heeft uitgevoerd, is de uiteindelijke faktuur nog veel lager, omdat het werk meeviel. Bedankt hiervoor

Watson

We dachten dat we onze parketvloer (33m2) zelf konden verwijderen, maar de verlijmde spaanplaat ondervloer zat muurvast. Ik heb Pul gebeld met de vraag of ze op zeer korte termijn konden komen, want... We dachten dat we onze parketvloer (33m2) zelf konden verwijderen, maar de verlijmde spaanplaat ondervloer zat muurvast. Ik heb Pul gebeld met de vraag of ze op zeer korte termijn konden komen, want de nieuwe vloer zou over enkele dagen gelegd worden. Een paar dagen later kwamen twee vriendelijke jongens langs en binnen anderhalve uur was de klus geklaard. Ze hebben echt fantastisch werk geleverd. Echt een aanrader.

Ronald van Leeuwen

Pul heeft bij mij twee lagen plavuizen verwijderd. Het ging erg vakkundig en snel. Hierna de vloer netjes geëgaliseerd.

Huinink

Zeer goed, vakkundig en vriendelijk

Bouwman

Gisteren heet Pul de parketvloer bij ons verwijderd. Vriendelijke mensen die direct aan de slag gingen. Ze waren overigens wel ruim een uur te later dan gepland, zonder bericht. Ze waren echter ook... Gisteren heet Pul de parketvloer bij ons verwijderd. Vriendelijke mensen die direct aan de slag gingen. Ze waren overigens wel ruim een uur te later dan gepland, zonder bericht. Ze waren echter ook eerder klaar dan verwacht en hebben ook het laminaat wat in de tuin lag nog meegenomen. Top! Het was wel wat gepruts om de machine binnen te krijgen (om de draai vanuit de gang te maken) maar uiteindelijk is dat goed gegaan. Ze hebben alles netjes achter gelaten op een kras in het raam na. Aandachtspuntje is dat er 's ochtends een container werd geleverd waar we niets van wisten. Dat is wel handig om in het vervolg te vermelden.

Jo Swachten

Uitstekend