Annemans-schepers

Super tevreden, vriendelijk en snel geleverd. Ik had een andere kleur dan het toonmodel genomen en exact een week later geleverd. Super tevreden en niet duur, bedankt alvast

Tom

Snelle levering , goede kwaliteit voor weinig geld ... top

Abdullah Barmaksiz

Çarşamba günü sipariş verdik , cuma teslim edildi çok teşekkürler! Herkese tavsiye ederim. Mobilya Olga001 olarak tercih ettik, süper diyebilirim saygılarımla. Abdullah

Cindy

Bestellen en zelfde dag geleverd top gewoon, de zitbank beantwoord honderd procent aan onze verwachtingen.

Davy

Goede service vriendelijk etc
Bestellen en zelfde dag geleverd top gewoon

Lukezi

Super snel, mooie kleur had ik gekozen

Veronika

Super snel levering vrindelijk persoon!!

Van Guyse Johan

Vorige maand gekocht en het zit prima. Ook al ervaring met dezelfde bank, want mijn zus heeft dezelfde inmiddels al 2 jaar en nog steeds zit het goed en de stof ziet er nog als nieuw uit.

Filip Naeyaert

Ik heb dit vorige maand gekocht en ben er nog steeds blij mee. Eerst twijfelde ik door een aantal recensies maar toch erop gewaagd. Geweldig! En voor mijn lange benen zit het ook erg goed. De hoogte... Ik heb dit vorige maand gekocht en ben er nog steeds blij mee. Eerst twijfelde ik door een aantal recensies maar toch erop gewaagd. Geweldig! En voor mijn lange benen zit het ook erg goed. De hoogte is fijn.

Mathijs Sabrina

Goede service zowel via de mail als in de winkel.