OCMW BRUGGE

Onze eerste samenwerking/bestelling met Promo2000 is zeer goed verlopen. We hebben 2.400 fruitrepen aangekocht via jullie firma.
We werden erg goed geholpen door Wanda en haar collega's voor al...
We werden erg goed geholpen door Wanda en haar collega's voor al onze vragen. Ook de 'follow-up' van de bestelling was correct en erg vlot. M.a.w.: prima service van Promo2000

Nog tips en tops?

Keep Up The Good Work! :-)

DOXsupport

Altijd heel correct, prima advies, snelle reactie op mail

nee

Alliance Makelaars B.V.

Qua klanten contact top, snelle reacties en naar wens geleverd.

Nog tips en tops?

Wij merken dat veel pennen moeizaam open/dicht geklikt kunnen worden. dit is lastig als je pennen wilt meegeven aan relaties.

Reactie Promo2000:

Hartelijk dank voor de feedback. Ik stuur een persoonlijk bericht over de problemen met de mechanieken.

Hict

Vlotte bestelling. Ook vlotte correctie toen bleek dat één van de mokken stuk was bij ontvangst.

Geen verdere tips.

Nova College

Mooie tasjes en snelle levering

nee

Zero Zero

Hele fijne vriendelijke en snelle service

Nog tips en tops?

Nee was meer dan tevreden

KNHS

Fijn behulpzaam bedrijf

Nog tips en tops?

Fijne communicatie en goede levering

Diego Demeyer bv

Diego Demeyer Bv

Nog tips en tops?

Het product is wat we ervan verwacht hadden, de levering was mooi op tijd

Keukenservice Wilco Klunder

Een bedrijf dat met je meedenkt. Ik had iets opgestuurd om op de pen te drukken. Ze kwamen zelf met suggesties om het iets anders te doen. Nu heb ik pennen waarvan de opdruk veel mooier is.
En...
En ze zijn ook nog een goedkoper dan andere bedrijven

Nee

LM

Reageren snel

Nog tips en tops?

digitale proef week af van eerste impressie, misschien iets om goed over te nemen

Reactie Promo2000:

Bedankt voor je positieve feedback. Ter verduidelijking, een visual of impressie is bedoeld om een idee te geven van hoe iets op het product kan komen te staan. Die maken wij zelf. De digitale proef... Bedankt voor je positieve feedback. Ter verduidelijking, een visual of impressie is bedoeld om een idee te geven van hoe iets op het product kan komen te staan. Die maken wij zelf. De digitale proef ter goedkeuring is de versie die in de studio van de desbetreffende drukker gemaakt wordt. Dit is niet met elkaar vergelijkbaar en kan altijd iets afwijken van elkaar. Maar, goed dat je het opmerkt. Wij doen ons best om de 2 zo veel mogelijk op elkaar te laten lijken.