Andante

Uitstekend!

Zeer tevreden

Bennink adviseurs

Snel, goede communicatie. Vriendelijke mensen.

2BHIP

Topkwaliteit, snelle service en levering. Denkt ook prettig mee om soms kosten te drukken of juist kwaliteit nog omhoog te brengen.

Nog tips en tops?

Snelle communicatie, snel handelen en topkwaliteit.

Reactie Promo2000:

Dank je wel voor de mooie review. We staan graag weer voor je klaar bij een volgende opdracht.

Lokaal Bestuur Geraardsbergen

Kwaliteitsvol eindproduct. Degelijke communicatie. Jammer genoeg was de levering later dan voorzien doordat het materiaal niet direct bij ons was geleverd.

Reactie Promo2000:

Hartelijk dank voor je feedback. Inderdaad, door een klein foutje bij de expeditie in Duitsland zijn de goederen niet rechtstreeks maar via ons kantoor naar jullie verzonden. Dit hebben wij snel... Hartelijk dank voor je feedback. Inderdaad, door een klein foutje bij de expeditie in Duitsland zijn de goederen niet rechtstreeks maar via ons kantoor naar jullie verzonden. Dit hebben wij snel kunnen corrigeren en heeft een vertraging van slechts 2 werkdagen opgeleverd. Gelukkig was alles ruim op tijd bij jullie binnen. Fijn om te horen dat de communicatie met ons kantoor en de kwaliteit van het product naar jullie zin is. Graag tot de volgende keer.

Filip G.

Heel veel leuke artikelen aan een prima prijs.
Contacten en proefdrukken zijn voortreffelijk.
Alles wordt snel geleverd om de beloofde data.

Bylotte

Perfect! Snel en prachtig product.

Nog tips en tops?

Geen tips, alleen heel veel tops. Ook goed contact

Golden Tulip Zoetermeer

Snel, Adequaat

Helemaal top!

CSG Willem de Zwijger Schoonhoven

Snelle reactie en goede offerte. Levering ook supersnel.

Ga zo door!

De Tentendokter

Top service en goede kwaliteit. Super blij met het eindresultaat!

Nog tips en tops?

Goede communicatie, klantvriendelijkheid en netjes geleverd

CESPE

Zeer aangenaam. Snelle en goede hulp om alles in orde te krijgen voor een snelle levering.
Materiaal zelf is ook van goede kwaliteit.

NA