College de Brink

Uitstekend!

nee

Switch on Time Infra BV

Alles is prima verlopen. Snelle reactie en de bestelling was ook snel geleverd.

Nog tips en tops?

Gewoon doorgaan zoals het nu gaat!

Hudepohl Wiskunde trainingscentrum

Prettige korte lijntjes en materiaal van prima kwaliteit

Nvt

Inspiratiemotor

Opnieuw weer een prima levering van mijn pennen.

Gewoon zo doorgaan.

Maaike van der woude

Goed. Ze dachten fijn mee. De service was top en op korte termijn kon toch eea geregeld worden.

Nog tips en tops?

In de mail stond dat DHL het pakket zou leveren en dat ik moest tekenen voor ontvangst. Maar niets is minder waar. Ik was netjes aan het wachten, was de hele tijd thuis. Maar toen ik weg wilde, zag... In de mail stond dat DHL het pakket zou leveren en dat ik moest tekenen voor ontvangst. Maar niets is minder waar. Ik was netjes aan het wachten, was de hele tijd thuis. Maar toen ik weg wilde, zag ik het pakket voor de voordeur staan. Er was NIET aangebeld en ik heb ook niets ondertekend. Gelukkig zijn er nog heel veel.goede mensen. Wat het was zeker makkelijk mee te nemen, zonder dat ik het in de gaten had gehad.
Klein aandachtspuntje richting DHL.

Reactie Promo2000:

Beste Maaike,
Beste Maaike,
Dank je voor je positieve feedback. Wat vervelend dat de chauffeur van DHL zich niet aan de gemaakte afspraken gehouden heeft. Wij nemen dit op met DHL (voor wat het waard is). Helaas hebben wij geen invloed op wat individuele chauffeurs van vervoerders doen. Gelukkig is het goed afgelopen. Jammer dat dit voorval een negatief effect op onze beoordeling heeft gehad.

ZZP+MEER

Goed, snelle service

Nee

Naomi - AET Europe

Top service en -producten

Nog tips en tops?

Top hoe snel en servicegericht de mensen van Promo2000 reageren. Er was één klein dingetje anders gelopen met de bestelling, maar deze wordt netjes opgelost. Heel fijn. Ook het product zelf is... Top hoe snel en servicegericht de mensen van Promo2000 reageren. Er was één klein dingetje anders gelopen met de bestelling, maar deze wordt netjes opgelost. Heel fijn. Ook het product zelf is helemaal naar wens.

Agaris

Alles is heel snel en vlot verlopen! Ze zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

Nog tips en tops?

Ze zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

Inelve

Super service en communicatie