Motivational intervieuwing vervolg

Wat vond u van de gevolgde cursus of opleiding?

Goed, sluit goed aan op wensen/niveau cursisten. Erg veel (persoonlijke) diepgang

Roel

Wat vond u van de gevolgde cursus of opleiding?

Goede cursus, meteen toepasbaar in de praktijk. De cursus werd op een leuke en interessante manier verzorgd.

Robert Bakker Fysio Burgwal Texel

Wat vond u van de gevolgde cursus of opleiding?

Een leerzame cursus met enthousiaste deelnemers en gepassioneerde mensen voor de groep.

Harald van Dooren

Wat vond u van de gevolgde cursus of opleiding?

vernieuwende cursus op het gebied van het hardlopen maar ook qua bewegen in het algemeen

Fysiotherapie

Leuke opleiding

Bachelor Fysiotherapie

Wat vond u van de gevolgde cursus of opleiding?

Weinig praktijk veel theorie, had graag meer contacturen gehad, weinig begeleiding, veel contact nodig met de opleiding om alles in goede banen te leiden.

Reactie Pro Education:

We waarderen de ervaring en feedback en nemen dit mee in de evaluatie en doorontwikkeling van de opleiding. We staan in contact met de student voor verdere toelichting op de punten van aandacht.

Pro Education

Hanen

Erg goed cursus

Logopedie bij COPD en Astma

Hele fijne praktische cursus

Ellen

COPD en astma in de fysiotherapie

Wat vond u van de gevolgde cursus of opleiding?

Nuttige cursus wanneer je nog weinig kennis en ervaring hebt met COPD cliënten. Verdieping in het ziektebeeld, klachten, medicatie, lezen van spirometrie. Maar ook in anamnese, vragenlijsten, onderzoek en behandeling. Veel theorie, weinig praktijk.
Nu ik meer kennis heb kan ik cliënten beter voorlichting geven en klachten eerder duiden.

Voedselovergevoeligheid

Wat vond u van de gevolgde cursus of opleiding?

Door een kleine groep heb je meer persoonlijke aandacht, zeker handig met casussen. Er was voldoende diepgang. Veel leerzamer dan een Pit Actief scholing.