Een andere manier om naar de ontwikkeling van kinderen te kijken, die aanvullend is op alle testen en observaties. Praktisch en verhelderend.

Reactie Pro Education:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!
Pro Education

Goed theoretisch lespakket . Opdrachten leerzaam, maar niet allemaal even duidelijk wat de precies de bedoeling was. Werd tijdens het bespreken wel helder. Leerstof inspirerend. Tegelijk ook... Goed theoretisch lespakket . Opdrachten leerzaam, maar niet allemaal even duidelijk wat de precies de bedoeling was. Werd tijdens het bespreken wel helder. Leerstof inspirerend. Tegelijk ook uitdagend (verwarrend) om vanuit andere visie naar adem te kijken. Docent gedreven enthousiast, zeer ervaren en zeer geduldig dit herhalend uit te leggen en toe te lichten wat doe je om welke reden. Helaas weinig tijd voor casuïstiek. Ik zou het fijn vinden als er een vierde cursusdag zou zijn voor casuïstiek en vragen en meer info tav post COVID . Nu in ieder geval voldoende lesstof om meer zelfverzekerd aan de slag te kunnen gaan met de doelgroep copd, astma, post COVID. Zeker een aanrader.

Reactie Pro Education:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Jelle

Ik heb erg veel geleerd van deze cursus. helaas is de cursus wel meer geschikt voor fysiotherapeuten en niet zo voor Bewegingsagogen. We hebben hier wel veel van geleerd en het grootste kon ik ook... Ik heb erg veel geleerd van deze cursus. helaas is de cursus wel meer geschikt voor fysiotherapeuten en niet zo voor Bewegingsagogen. We hebben hier wel veel van geleerd en het grootste kon ik ook goed volgen. Dit wisten we wel van te voren al. Ben blij dat ik veel kennis heb opgestoken en het erg leerzaam vond. verder was alles goed geregeld qua faciliteiten en interactie in de les.

Reactie Pro Education:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen! Fijn dat je het verder als leerzaam hebt... Bedankt voor het achterlaten van je review! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen! Fijn dat je het verder als leerzaam hebt ervaren, Jelle!

Anja

Zeer prettige goed bekwame docent.
Goede afwisseling van de nieuwste inzichten nav onderzoeken en de vertaalslag naar de praktijk.
Prettige kleine groep(6).
Goed direct toepasbaar...
Zeer prettige goed bekwame docent.
Prettige kleine groep(6).
Goed direct toepasbaar op het werk.

Reactie Pro Education:

Wat fijn om te lezen, Anja! Bedankt voor het delen van je feedback.
Pro Education

Goede cursus om te volgen.

Reactie Pro Education:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je beoordeling.

Merijn

Inhoud was goed, breed en tegelijkertijd diepgaand. Vraagstelling in de tussentijdse toetsen was soms wat tegenstrijdig, echter in de uiteindelijke toets was deze wel wat beter.
Al met al een...
Al met al een fijne ervaring.

Reactie Pro Education:

Dat is erg fijn om te horen, Merijn! Bedankt voor je review en deelname.

Hanneke

Er waren geen docenten aanwezig dus dit kan ik niet goed beoordelen.
De opleiding was goed informatief en leerzaam.
Ik heb het gevoel nu wat meer kennis over dementie te hebben wat ik kan...
Er waren geen docenten aanwezig dus dit kan ik niet goed beoordelen.
De opleiding was goed informatief en leerzaam.
Ik heb het gevoel nu wat meer kennis over dementie te hebben wat ik kan toepassen in mijn dagelijkse werk als logopedist.
Ik bekijk de mogelijkheid om een vervolgcursus over dementie & logopedie te doen om nog gerichter hiermee aan de slag te kunnen.

Reactie Pro Education:

Dat is super om te lezen, Hanneke! Mocht je vragen hebben over een eventuele vervolg cursus, dan horen we het graag! Bedankt voor je feedback.

Ingrid

Veel praktische handvatten om zelf aan de slag te gaan met het maken van spalken.

Reactie Pro Education:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Reactie Pro Education:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Merijn

Locatie was perfect, inclusief personeel en voorzieningen. Docent was erg deskundig en paste zich perfect aan, aan het niveau van de groep. Lesmateriaal was kwalitatief goed, inhoud van de lessen... Locatie was perfect, inclusief personeel en voorzieningen. Docent was erg deskundig en paste zich perfect aan, aan het niveau van de groep. Lesmateriaal was kwalitatief goed, inhoud van de lessen had een duidelijke opbouw en de informatie werd ook duidelijk aan de context gekoppeld.

Reactie Pro Education:

Dat is erg fijn om te horen! Bedankt voor je review en deelname.