hpelgrum

Fijne mensenheel behulpzaam en vriendelijk

uitstekend bedrijf

Leasen van auto.
Goede duidelijke informatie en uitleg .
Vriendelijke en behulpzame in contact.

altijd bereid je te helpen en te woord te staan

Rare prijsopbouw en geen onderhandelingsruimte in prijs: all season banden zijn even duur of je er nu 7500 of 20000 me rijdt, hoe grotere aanbetaling je doet hoe hoger het eindbedrag over je... Rare prijsopbouw en geen onderhandelingsruimte in prijs: all season banden zijn even duur of je er nu 7500 of 20000 me rijdt, hoe grotere aanbetaling je doet hoe hoger het eindbedrag over je volledige lease periode is etc... Na het afsluiten van het contract moest ik een aantal keer zelf contact zoeken om bepaalde vragen beantwoord te krijgen terwijl mij toegezegd werd dat ik op een bepaald moment informatie zou krijgen, werd vergeten, nadien wel excuus. Over het algemeen zeker een positief gevoel over het bedrijf en haar dienstverlening.

Geen BKR-registratie

Werner

Binnen no-time geholpen aan een mooie en praktische leaseauto. Super geregeld allemaal, en van de eerste stap binnen gelijk een goed en wederzijds vertrouwen gekregen. Waarmee ik goed en vertrouwd... Binnen no-time geholpen aan een mooie en praktische leaseauto. Super geregeld allemaal, en van de eerste stap binnen gelijk een goed en wederzijds vertrouwen gekregen. Waarmee ik goed en vertrouwd de weg op kan de komende jaren

Lekker in de buurt dus als ik wat heb kan ik net zo goed even langs gaan en ben je ook zo geholpen.

Ludwig Deuninck

Super leuk bedrijf met meedenkende medewerkers.

Snelle en oplossende acties en ideeen

Eddy Evers

Hele leuke Valentine kaart en ja de liefde is wederzijds, maar helaas ben je nog maar 1 jaar bij mij . Volgend jaar ruil ik je in voor je zusje. Jammer masr helaas.

Goede service van vakbekwame mensen.

E. Roelink-Slager

Wat leuk dat ik een Valentijnskaart kreeg van "mijn auto". De liefde is zeker wederzijds. Het is een heerlijke auto en ik geniet ervan.
Ik krijg regelmatig mails van Privatlease Twente....
Ik krijg regelmatig mails van Privatlease Twente. Sommige interessant, sommige niet. Verder heb ik, voor zover dit nodig is, goed contact met Privatlease.

Ik krijg iedere maand heel netjes een mail met de factuur.

J.S.T.Niessen

Prima ervaring, veel informatie en klantvriendelijke benadering

zakelijk duidelijk, klantvriendelijk en goede service

autoleasetwente enschede

Men heeft ons perfect behandeld en mee gedacht
en dat waren wij niet gewent van anderen
gewoon perfect en de volgende auto komen we ook WEER

MET ONS MEE GEDACHT
dat wij mijn man en ik in een mooi Hyundai I 10 kunnen rijden
de vriendelijkheid

Edward Reinders

Super ervaring.. zeer klantvriendelijk.. super service.. netjes in onderhoud!

Erg netjes in leveren